Nee, als er iemand daar niet voor te porren is ben ik het wel. Mijn familie en vrienden zijn allemaal strafbladvrij en integere mensen, als ik twijfels had over personen of wist dat ze criminele handelingen pleegde dan nam ik daar altijd snel afstand van. Wat dat betreft geen issues.
Dacht meer dat het 3 uur lang over mij zou gaan. Dat vind ik best wel heftig klinken, vooral ook omdat ik die andere persoon niet ken... Anyway als het meer over dat soort situaties gaat dan snap ik de insteek beter. Heb bijvoorbeeld aangeven op het BGO formulier dat ik voetbalsupporter (Feyenoord) ben en regelmatig uitwedstrijden bezoek, geen ultra of oid hoor gewoon een jongen die graag naar voetbal kijkt, en hierover twijfel of ik dit kan blijven doen als ik bij de politie werk. Daar kunnen we het wel rustig over hebben.
Daarnaast vraag ik me ook af, mijn social-media pagina's (insta en FB) zijn niet toegankelijk voor iedereen, of ze zonder mijn toestemming op mijn social-media kanalen kunnen kijken? Ik heb niks te verbergen ofzo hoor maar ze staan op privé dus dan zou het niet zo moeten zijn toch?