Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005  (gelezen 342967 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

• Senior gebruiker

Robin Hundman

• Gast
Hey Sigmaatje, leef je nog?  ::) :P ;D

Brandpreventist

• Senior gebruiker
http://planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=595527/sc=b1e3c0

http://planet.nl/upload_mm/a/8/4/img-040705-119.onlineBild.jpg

Campings Noord-Frankrijk ontruimd wegens noodweer
Gepubliceerd op maandag 04 juli 2005
LILLE (ANP) - Rond het Noord-Franse Arras zijn maandag vier campings ontruimd in verband met hevig onweer. De ongeveer tweehonderd campinggasten zijn ondergebracht in sporthallen en gebouwen van gemeentelijke instellingen. Dat heeft het stadsbestuur van Arras gemeld.

De zware wolkbreuken hebben sommige wegen en spoorlijnen rondom Lille en in andere delen van de departementen Nord en Pas de Calais onbegaanbaar gemaakt. Op de snelwegen van Lille naar Duinkerken en richting België stonden kilometerslange files.

De brandweer ontving duizenden meldingen van ondergelopen kelders en woningen. In Hazebrouck moesten dertig mensen worden geëvacueerd omdat het water in de straten tot borsthoogte stond.

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Gratis zwembad !!! :o :o :o :o :o

firemanr

• Gast
Zo....ook weer wakker..... ;D ;D Gelijk maar uit me nachtdienst wezen helpen tot 12.00 uur. Toen ging me kaarsje uit..... :-X :-X

Zo even nog fotootje maken van die dompelpomp en dan weer gaan werken..... :-\ ;D

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Zo....ook weer wakker..... ;D ;D Gelijk maar uit me nachtdienst wezen helpen tot 12.00 uur. Toen ging me kaarsje uit..... :-X :-X

Zo even nog fotootje maken van die dompelpomp en dan weer gaan werken..... :-\ ;D
je klonk toen ik je belde nog redelijk kwiek  :o ;D ;D

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Het was nogal een grote inzet aan jullie kanten Ronald zag ik.............

Is het al een beetje onder controle daar of niet?

firemanr

• Gast
Ze stonden nog te pompen achter de Phillips, voor de verdere rest gaat het wel weer een beetje.
Morgen de foto's op de site zetten. Er staan er nu al op, ook trouwens van het dodelijke ongeval van gisteren.... :-X

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Ze stonden nog te pompen achter de Phillips, voor de verdere rest gaat het wel weer een beetje.
Morgen de foto's op de site zetten. Er staan er nu al op, ook trouwens van het dodelijke ongeval van gisteren.... :-X

5466 met de DPH is inmiddels terug richting Sluiskil  ;D :P :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker

hee nachtbraker!  ;D ;D  wat ben  je toch een bezige bij!   ;D ;D ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid