Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005  (gelezen 340647 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rémon Duivestein

  • Gast


Rémon Duivestein

  • Gast
Nou, dan heeft onze wijk een goede riolering, want de straten stonden hier niet blank...
Enneehh...die foto van Rick, waar is dat?  Barendrecht?


Nou niet alle rioleringen konden het aan.. Die straat naast mij in ieder geval niet  ;D

En Rick.. die heeft binnen gezeten.. met dit weer   ;D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Als ik het zo zie, zijn we er hier nog goed vanaf gekomen  ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


blaricum

  • Gast
Klopt Laren is ook net terug op de kazerne

De TS741 is naar Hilversum geweest voor ass

de overige voertuigen van Laren 742 743 750 773 775 785 zijn in Laren zelf  aan de gang geweest 

Wat is dat toch met Laren waarom mogen die altijd naar Hilversum zelfs nu ze het zelf enorm druk hebben gaat er een TS naar Hilversum waarom?????

ander vraagje wat is de 750 voor een voertuig dat nummer ken ik niet


janneman82

  • Gast
omdat Laren redelijk in de buurt van Hilversum ligt, had Laren verder gelegen was het waarschijn Blaricum geweest die elke keer mocht komen voor bijstand :P


blaricum

  • Gast
omdat Laren redelijk in de buurt van Hilversum ligt, had Laren verder gelegen was het waarschijn Blaricum geweest die elke keer mocht komen voor bijstand :P

Dat snap ik ook nog wel maar Laren had het zelf erg druk gister iets van 30 meldingen hebben ze gehad wat ik hoorde van een collega die ook bij Laren zit. En dan nog gaan hun naar Hilversum met een TS. Weet jij misschien wat de 750 is ?????


ajax

  • Gast
Dat snap ik ook nog wel maar Laren had het zelf erg druk gister iets van 30 meldingen hebben ze gehad wat ik hoorde van een collega die ook bij Laren zit. En dan nog gaan hun naar Hilversum met een TS. Weet jij misschien wat de 750 is ?????

de 750 is een ALA

Wat betreft Laren Hilversum de ovd van Hilversum heeft Laren om Ass gevraagt en of dat mogelijk was. Dat was Mogelijk omdat er nog 1 TS op de kazerne standy stond voor eventele andere dringene inzetten. Na het verzoek van Hilversum is deze TS ook gaan rijden op wateroverlast.  En kon er een TS naar de Collega's van Hilversum. In de toekomst zul de vooral in de dag uren vaker gaan horen dat Laren een TS leverd aan Hilversum.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
en de eerste melding van de dag voor water overlast:0703905 13:11:10 12-08-05 GROUP HV 3 VEENDIJK - N403 1 LOOS WATEROVERLAST BRW Gooi en Vechtstreek ( Loosdrecht ) zullen er vast en zeker nog meer komen als ik zo naar buiten kijk :-X
Dit is wel lachen,op 12 Augustus was ik nog op vakantie.En die dag hebben wij in Zeeland wat onweer...(Hè Angèl  ;D ) en 20 minuten regen en dat was alles  ;D ;D ;D ;D


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Dit is wel lachen,op 12 Augustus was ik nog op vakantie.En die dag hebben wij in Zeeland wat onweer...(Hè Angèl  ;D ) en 20 minuten regen en dat was alles  ;D ;D ;D ;D

Ik denk dat het al met al een half uur zo idioot hard geregent heeft en daarna normaal.
  Ta


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
En wederom was het weer zover vandaag!
Weer bizar veel water gezien!Foto's volgen ;)