Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005  (gelezen 343101 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Hier net een forse regenbui,met daarna wat onweer.Tot nog toe valt het allemaal mee

firemanr

• Gast
Hier regent het nu anders nogal door.... :-\ :-\ Als dat zo doorgaat de hele nacht..... :-X :-X

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Ik ben net afgelost van extreme wateroverlast hier. Vandaag waren ingezet 7 tankautospuiten, en wat dompelpompen uit de regio. En nog word er volop gepompt hier. We zijn al vanaf kwart voor 5 bezig!!  :-X :-X
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

TSM

• Junior gebruiker
  • **
    • Hulpdienstenzhz
Een aantal foto impressie's van de wateroverlast in Zuid-Holland Zuid al te zien op http://www.hulpdienstenzhz.nl

[/me wil eigenlijk ook foto's van Rick zien, maar die ligt nu natuurlijk lekker te pitten  :P  :P  :P]

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Een aantal foto impressie's van de wateroverlast in Zuid-Holland Zuid al te zien op http://www.hulpdienstenzhz.nl

[/me wil eigenlijk ook foto's van Rick zien, maar die ligt nu natuurlijk lekker te pitten  :P  :P  :P]
Ja, tvalt me ook bar tegen hoor, gaan ze naar bed toe! ! >:( >:( :o :o :o :o
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
het is inmiddels droog en de pomp heeft het gehouden. maar als je naar het weer kijkt van vandaag dan word het nog leuk.
flappus  niet elke verandering is een verbetering

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Na een heeeeerlijk nachtje slapen, staan de foto's erop ;D

www.mediatv.nl

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

muistroom

• Senior gebruiker
Beste mensen,
even off topic, ik lees veel over foto rechten etc. Nu zie ik een foto met een man die naar twee rietenstoelen kijkt. Die foto heb ik nu meerdere malen gezien met steeds iemand anders als uitgever?????? ???

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
ik zie wel een foto van een man die naar 4 rietenstoelen kijkt en daar staat steeds de zelfde naam onder
flappus  niet elke verandering is een verbetering