Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005  (gelezen 336048 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
ik zie wel een foto van een man die naar 4 rietenstoelen kijkt en daar staat steeds de zelfde naam onder
Ik zag hem bij de telegraaf staan met ANP eronder en heb hem nog ergens gezien met niets eronder of erin.Waar weet ik zo even niet meer :o


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Ik zag hem bij de telegraaf staan met ANP eronder en heb hem nog ergens gezien met niets eronder of erin.Waar weet ik zo even niet meer :o

ANP zou kennen ja, want het anp heeft mijn foto's gekocht ;)


Rémon Duivestein

  • Gast
Wateroverlast door regenval
Hardinxveld-Giessendam - 11/09/05 - Zaterdag, tegen het einde van de middag, kregen inwoners van Hardinxveld-Giessendam te maken met wateroverlast, veroorzaakt door zware regenval. Het was vooral de Nieuweweg en omgeving waar het water tot bijna 30 centimeter hoog stond. Brandweerpersoneel had de handen vol aan het wegpompen van het water. Daarbij moesten zij ook nog de hulp van de politie inroepen, omdat verschillende bewoners de brandweermensen lastig vielen. Zij vonden dat de brandweer te lang op zich had laten wachten. Misschien begrijpelijk door de spanning, maar natuurlijk niet erg aardig tegen de hulpverleners die vervolgens tot 05.00 uur in de ochtend bezig zijn om het water uit je huis te halen en ook op zondag weer terugkomen om het karwei af te maken. Deze vrijwilligers offerenden hun hele vrije weekend en nachtrust op. De meesten worden maandagmorgen weer gewoon op tijd bij hun eigen baas verwacht.


Tekst:http:
www.gorinchem-presenteert.nl/hulpdiensten.html

In pakken en wegwezen dan pompen ze het zelf maar weg.


firechief

  • Gast
10 op 11 September, Wateroverlast in Arnemuiden na hevige regenval en onweer. Vooral in de wijken Tuindorp en het "oude" dorp was de overlast groot. Hierbij enkele foto's vanuit Tuindorp en de Molenweg. Uitruk voor verschillende voertuigen vanuit het Stadsgewest, 4534, 4595, 4514, 4533, 4513, 4570, 4541. Allen prio-2.

Voor foto's zie,

http://www.brandweerpost-arnemuiden.nl

Enne, schrijf eens iets in het gastenboek wat je van de site vindt. Alles is voor verbetering vatbaar.


Tazzie

  • Gast
best wel grappig, overal water water en nog eens water behalve ............ hier

gisteren was het hier tegen de 30 graden, toen moest de brandweer in winschoten water sproeien omdat vanwege de hitte de 100 km lopers omvielen, www.run.nl



Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Lekker is dat....loop je je al een paar uur helemaal kapot te werken, gaan ze nog moeilijk lopen doen ook ...pfff..

Die menzen hebben maar één boek gelezen; "Alleen op de wereld" >:(
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
ANP zou kennen ja, want het anp heeft mijn foto's gekocht ;)
Okee bedankt ;)


janneman82

  • Gast
En de eerste melding voor wateroverlast is weer binnen, zullen er vast nog wel meer gaan komen.


0703912 06:37:44 24-10-05 HV 3 STATIONSWEG WEES WATEROVERLAST, in tunnel - Lichtkrant Weesp


StefanKleijer

  • Gast
En de eerste melding voor wateroverlast is weer binnen, zullen er vast nog wel meer gaan komen.


0703912 06:37:44 24-10-05 HV 3 STATIONSWEG WEES WATEROVERLAST, in tunnel - Lichtkrant Weesp

en deze:
0703912 02:07:35 24-10-05 G BRAN  HV 3 SINGEL 25 WEES WATEROVERLAST waterleiding/riool. Lichtkrant Weesp


janneman82

  • Gast
Ja maar dit is waarschijnlijk een gesprongen waterleiding, dus heeft niet echt veel met het weer te maken.