0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
ik zie wel een foto van een man die naar 4 rietenstoelen kijkt en daar staat steeds de zelfde naam onder
Ik zag hem bij de telegraaf staan met ANP eronder en heb hem nog ergens gezien met niets eronder of erin.Waar weet ik zo even niet meer
Wateroverlast door regenvalHardinxveld-Giessendam - 11/09/05 - Zaterdag, tegen het einde van de middag, kregen inwoners van Hardinxveld-Giessendam te maken met wateroverlast, veroorzaakt door zware regenval. Het was vooral de Nieuweweg en omgeving waar het water tot bijna 30 centimeter hoog stond. Brandweerpersoneel had de handen vol aan het wegpompen van het water. Daarbij moesten zij ook nog de hulp van de politie inroepen, omdat verschillende bewoners de brandweermensen lastig vielen. Zij vonden dat de brandweer te lang op zich had laten wachten. Misschien begrijpelijk door de spanning, maar natuurlijk niet erg aardig tegen de hulpverleners die vervolgens tot 05.00 uur in de ochtend bezig zijn om het water uit je huis te halen en ook op zondag weer terugkomen om het karwei af te maken. Deze vrijwilligers offerenden hun hele vrije weekend en nachtrust op. De meesten worden maandagmorgen weer gewoon op tijd bij hun eigen baas verwacht.Tekst:http:www.gorinchem-presenteert.nl/hulpdiensten.html
Lekker is dat....loop je je al een paar uur helemaal kapot te werken, gaan ze nog moeilijk lopen doen ook ...pfff..
ANP zou kennen ja, want het anp heeft mijn foto's gekocht
En de eerste melding voor wateroverlast is weer binnen, zullen er vast nog wel meer gaan komen.0703912 06:37:44 24-10-05 HV 3 STATIONSWEG WEES WATEROVERLAST, in tunnel - Lichtkrant Weesp