Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005  (gelezen 336793 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
na het buitje van afgelopen donderdag avond waar we met 7 voertuigen van 22.00 tot 02.30 bezig zijn geweest 2 bedrijven ingestort door het water wat niet van het dak kon.

Erg veel water gevallen

Pas is er nog een onderzoek van VROM geweest naar bedrijven met platte daken. Uit dit onderzoek bleek dat veel platte daken verkeerd waren aangelegd/ontworpen waardoor de noodoverstoppen niet werkten..... :-\

Zie: http://www.vrom.nl/pagina.html?id=17988

 :-X :-X :-X :-X :-X :-X


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
en voor komende nacht en morgenochtend is er een weerwaarschuwing ivm zware regen en onweersbuien vanuit het westen


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Mooi,scheelt weer sproeien!
  Ta


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Mooi,scheelt weer sproeien!
nou,als de berichten kloppen spoelen de planten vanzelf de tuin uit  :-X


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Ja als ik de berichten en beelden zo zie dan denk ik dat het net zo iets als afgelopen week gaat worden (maar ik kan er naast zitten natuurlijk). Langs de Franse westkust nadert een flinke onweersdepressie nu en in België zijn de eerste klappen al waargenomen  ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ja als ik de berichten en beelden zo zie dan denk ik dat het net zo iets als afgelopen week gaat worden (maar ik kan er naast zitten natuurlijk). Langs de Franse westkust nadert een flinke onweersdepressie nu en in België zijn de eerste klappen al waargenomen  ;D
hè bah,wat een vervelend vooruitzicht Shave  ;D ;D


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Voor sommigen wel ja hahaha......... ;D


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Ten zuiden van Kokszijde (B) wordt melding gemaakt van grote bliksem-activiteit in de lucht dus het nadert al snel  ;D


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
0106999   22:43:44   03-07-05   ALPHA   HV 3 SPAARNE 2 HLM WATEROVERLAST BRW Kennemerland (Monitorcode) ;D ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
is vast dat buitje nog niet uit België hahaha