Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005  (gelezen 340938 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Peterw410

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Brandweer
Nou als er straks hier een melding is vind ik het niet zo joepie  :-X :-X :-X

Heb je tenminste iets om te fotograferen! ;)
Groeten, Peter Wols  http://www.hendrik-ido-ambacht.brandweer.net/


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Heb je tenminste iets om te fotograferen! ;)

Haha als je 't zo bekijkt wel ja  :P

maar gaat toch moeilijk worden om door dit weer ver te komen op de fiets  ::) :-X
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen




scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
hier word tegen de avond pas sneeuw verwacht:
0800101   08:55:48   30-12-05   G   BRAN   A   Tegen de avond wordt in onze regio sneeuw verwacht. In de nacht gaat het ijzelen BRW Gelderland N-O ( Regionale Officieren )   
0802718   08:55:48   30-12-05   G   BRAN   A   Tegen de avond wordt in onze regio sneeuw verwacht. In de nacht gaat het ijzelen BRW N-O Gelderland ( Centralist )   
0802719   08:55:48   30-12-05   G   BRAN   A   Tegen de avond wordt in onze regio sneeuw verwacht. In de nacht gaat het ijzelen BRW N-O Gelderland ( Centralist )   
0800101   08:53:03   30-12-05   I   BRAN   A   Tegen de avond wordt in onze regio sneeuw verwacht. In de nacht gaat het ijzelen BRW Gelderland N-O ( Regionale Officieren )


0802707   13:15:09   30-12-05   I   BRAN   A   Melding: Een gebied met sneeuw heeft inmiddels zeeuws-vlaanderen bereikt en trekt vervolgens noordoostwaarts. Halverwege de avond bereikt de sneeuw het noordoosten. Wind is krachtig en kan aanleiding geven tot sneeuwjacht.  Vanavond gaat het van het zuidweesten ook Ijzelen. De voorste begrenzing van de zone met ijzel ligt rond middernacht op de lijn Den Helder-nijmegen. Dit is ter kennisname Je hoe BRW N-O Gelderland ( Centralist )   ??? ::) :-X


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Ondanks het minder druk zal zijn vanwege de vakantie heb ik mijn spullen al klaar staan mocht de pieper gaan...  :D


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
mischien wel slim.




moet vanavond nog met de trein naar breda dus hoop echt dat ze het fout hebben met het weer
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Sar 303 sqn

  • Gast
Ben je lekker klaar mee, de NS heeft een negatief reisadvies gegeven na 16.00.


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
i know.
flappus  niet elke verandering is een verbetering


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
ik hoop niet dat het hier voor 18.00 is :-X anders komt de vrachtwagen vd c1000 vast te zitten en dan komt hij, net als de vorige keer, een keer om 23.00 aankakken, zodat we tot 2.30 bezig zijn met vullen :-X maar van mij mag er vanavond later wel weer 20cm sneeuw vallen 8) ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
i know.


Wees slim. Ga eerder of helemaal niet.