sigma inzet utrecht

Auteur Topic: sigma inzet utrecht  (gelezen 13804 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #40 Gepost op: 26 november 2005, 02:22:47
Twee sets zijn alweer terug. Ik verwacht dat de derde melding ook nog wel gaat komen.

Tja en die dekens, die zijn niet meer her te gebruiken. Je kunt ze lekker in je auto laten liggen of anders weggooien.
En wassen kun je ze al helemaal niet.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #41 Gepost op: 26 november 2005, 03:10:48
Yes!!! Eerste inzet gehad!!! Heleen, dus het haast niet te zeggen maar je hebt echt een leuke inzet gemist.

Ik ga jullie er alles over vertellen. Morgen  :P Ik ben net terug.

PS. berichtgeving over 100 dekens klopt niet helemaal. Alleen wij hadden er al 150 aan boord.  :P Ook fijn om te horen dat ze op de radio hadden verteld dat de politie dekens aan het uitdelen was.  ::)


Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 26 november 2005, 08:09:57
Yes!!! Eerste inzet gehad!!! Heleen, dus het haast niet te zeggen maar je hebt echt een leuke inzet gemist.

Ik ga jullie er alles over vertellen. Morgen  :P Ik ben net terug.

PS. berichtgeving over 100 dekens klopt niet helemaal. Alleen wij hadden er al 150 aan boord.  :P Ook fijn om te horen dat ze op de radio hadden verteld dat de politie dekens aan het uitdelen was.  ::)

Dat heeft een reportage met in de hoofdrol Marcel ter Ellen weer helemaal goed gemaakt denk ik  ;)


sigmash

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 26 november 2005, 09:00:09
STIGMA is geen afkorting het slaat op "the Stig" van het autoprogramma Top Gear ! En als die achter het stuur zit van ons geel busje, gaat het pas echt snel  ;D

Wat betreft die gele dekens: laat de slachtoffers die fijn houden. Iedereen gelukkig: VandePutte levert, BZK betaald, goed voor de economie, geld rondpompen. En wij hoeven ze niet schoon te maken en op te vouwen. Slachtoffer heeft een aandenken wat nuttig is om gewoon in de auto te laten liggen. Immers een gebruikt infuussysteem hoeven we ook niet terug voor hergebruik en dat is volgens mij veel duurder dan een deken.

Groetels

Robin


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #44 Gepost op: 26 november 2005, 17:07:34
Yes!!! Eerste inzet gehad!!! Heleen, dus het haast niet te zeggen maar je hebt echt een leuke inzet gemist.

Ik ga jullie er alles over vertellen. Morgen  :P Ik ben net terug.

PS. berichtgeving over 100 dekens klopt niet helemaal. Alleen wij hadden er al 150 aan boord.  :P Ook fijn om te horen dat ze op de radio hadden verteld dat de politie dekens aan het uitdelen was.  ::)

Wrijf het er nog maar eens lekker in.  :-[

Maar goed ik heb in ieder geval niet in de kou gelopen al die tijd, hoewel het was wel druk op het werk, veel ritjes gereden.
Ik verwacht wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel uitgebreid verslag van je.  ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #45 Gepost op: 26 november 2005, 17:32:19

Ik verwacht wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel uitgebreid verslag van je.  ;D
*Is druk aan het typen*   :)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #46 Gepost op: 26 november 2005, 18:25:17
We wachten in spanning af. ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #47 Gepost op: 26 november 2005, 22:04:36
Die worden of zijn al vervangen.
Of de echte paardendekens van RK O&V worden gebruikt. Die zijn nog warmer ook.
Wij hadden beide aan boord. Veel dekens zijn er niet uitgegaan. Maar we hebben vooral die paardendekens weggegeven.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #48 Gepost op: 26 november 2005, 22:05:51
Hmmm,ik sta eigenlijk wel te kijken van het antwoord.

Ik zie ook wel in dat je niet kan verwachten dat de mensen ze even terugsturen.

Maar inleveren bij de plaatselijke .......(gemeentehuis?)..... zou me dan nog een beetje logisch lijken.
We hebben zoveel van die dingen.  ;) Lekker houden en op een goede plaats bewaren voor als hij nog eens nodig is.


ariesigma

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 27 november 2005, 19:36:42
Utrecht West moest ook opkomen in Woerden op de standplaats en naar Utrecht geleid.
Daar zouden we verdere instructies krijgen.
In Utrecht aangekomen hoorden we dat we naar de jaarbeurs zouden moeten.
Daar was opvang geregeld voor gestrande reizigers .
Een kwartier later gingen de piepers dat we weer naar Woerden terug konden.
Het was meer voor de OV.
Uit Abcoude zijn een aantal van de OV naar de Jaarbeurs geweest en die waren zaterdag om 9:15
weer thuis.