Ik haak even in op wat je allemaal aan het plaatsen bent. Ben je nu al op verschillende fora, (en verschillende namen) tegen gekomen, en ik vraag mij sterk af of jij wel binnen de politieorganisatie past.
Wat Smitty aanhaalt begrijp ik heel goed. Je hebt geen ervaring binnen de politie, de politieacademie of wat dan ook. Dus conclusies trekken op dit gebied is helemaal niet aan de orde. Ook niet als je enkel ervaringen van anderen hoort.
Tevens vind ik het erg sneu om een leeftijd aan te halen in dit verhaal. Je gaat het nog lastig krijgen in je toekomstige opleiding, gezien een groot deel idd jonger dan 25/26 is. Maar, ik zeg toch ook niet dat 'operationeel manager' van een snackbar jou een mindere agent zou maken?
Het advies dat ik je wil geven is om vooral NIET overal iets van te vinden, en je een beetje op de zijlijn te houden.. op een ander politieforum heb je ook al het nodige los gemaakt, wat niet in dank afgenomen werd. Als je de organisatie nu al niet kan verdragen moet je er niet eens mee willen starten.
en uit.
Wat je 'niet zegt' zeg je wel en klopt feitelijk ook niet. Vindt het wel jammer dat je dit 'zegt' overigens hoor want het zegt wel iets indirect in mijn ogen. Anyway ik voel me niet geroepen om mijzelf op dit punt hier te verdedigen. Jij was ook (voormalig) jurist volgens mij toch als ik dat goed onthouden heb? Dat ik de juiste persoon even voor me heb.
Afijn, dat losmaken op andere forums zie ik zelf niet echt zo maar klaarblijkelijk mag je pas kritisch zijn als je bij de politie werkzaam bent. Althans ik probeer je gedachtengang even te volgen. Had het stukje van Smitty over zijn wel of niet plaatsen destijds teruggelezen en zodoende vond (vindt) ik het niet terecht dat hij mij zo terecht wees. Vandaar ook de leeftijd die ik erbij haalde want ik vond het nogal kort door de bocht.
Maar goed ik kom hier niet om ruzie te maken, genoeg ellende in de wereld. Klaarblijkelijk zijn deze fora's niks voor mij. Al kan ik me niet vinden in je bewoording.... Ga liever een dialoog in real life aan, kan je elkaar tenminste in de ogen aankijken.
Fijne avond