Dat zielig doen was mijn interpretatie van jou verhaal. Had daar geen onderzoek voor nodig, gewoon gelezen wat je te vetellen had. Verdere discussie met jou heeft geen zin overigens, ik ken je leeftijd niet maar schat je niet hoger in dan een jaar of 25/26. Hoop niet dat jij het stereo type agent bent wat ik nu in gedachten heb. Afijn bedankt voor je nuttige bijdrage en veel succes verder.
Ik haak even in op wat je allemaal aan het plaatsen bent. Ben je nu al op verschillende fora, (en verschillende namen) tegen gekomen, en ik vraag mij sterk af of jij wel binnen de politieorganisatie past.
Wat Smitty aanhaalt begrijp ik heel goed. Je hebt geen ervaring binnen de politie, de politieacademie of wat dan ook. Dus conclusies trekken op dit gebied is helemaal niet aan de orde. Ook niet als je enkel ervaringen van anderen hoort.
Tevens vind ik het erg sneu om een leeftijd aan te halen in dit verhaal. Je gaat het nog lastig krijgen in je toekomstige opleiding, gezien een groot deel idd jonger dan 25/26 is. Maar, ik zeg toch ook niet dat 'operationeel manager' van een snackbar jou een mindere agent zou maken?
Het advies dat ik je wil geven is om vooral NIET overal iets van te vinden, en je een beetje op de zijlijn te houden.. op een ander politieforum heb je ook al het nodige los gemaakt, wat niet in dank afgenomen werd. Als je de organisatie nu al niet kan verdragen moet je er niet eens mee willen starten.
en uit.