Nieuwe aanvulling GNK

Auteur Topic: Nieuwe aanvulling GNK  (gelezen 4326 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #10 Gepost op: 2 december 2005, 10:46:58
In Noord- en Midden-Limburg zijn nu ook een gedeelte van de gele dekens vervangen door thermopakketen. We hebben er gisteren mee geoefend. Handig dat je de armen los van de romp kunt inpakken en er een extra flap is voor rond het hoofd. Ze zijn echt lekker warm, lijkt me een goede aanvulling.

Verder is me nog een andere modificatie opgevallen: achter in het SIGMA-voertuig zijn de buizen voor de tent-stokken ca 15 cm verlengd. Er is een zwarte mof ( :-X) over de grijze buizen gelijmd waardoor deze langer zijn en het deksel er altijd goed oppast zonder dat je de tent-stokken op een speciale moet stapelen. 

he wij hebben zakken voor de tentstokken, geen buizen....
Maar de thermo paketten hebben we inderdaad ook al eventjes, zien er goed uit, maar ik heb er zelf nog niet in gelegen.
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #11 Gepost op: 2 december 2005, 12:13:01
he wij hebben zakken voor de tentstokken, geen buizen....
Maar de thermo paketten hebben we inderdaad ook al eventjes, zien er goed uit, maar ik heb er zelf nog niet in gelegen.

Wij hebben ook van die zakken hoor waar de tentstokken ingedaan worden maar deze zakken worden dan weer in die buizen gestopt. ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #12 Gepost op: 2 december 2005, 14:13:40
Wij hebben ook van die zakken hoor waar de tentstokken ingedaan worden maar deze zakken worden dan weer in die buizen gestopt. ;)

ja, das helemaal waar  ;D
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #13 Gepost op: 2 december 2005, 14:17:55
Werkt bij ons ook zo en het past nog ook.  :-X ;D


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #14 Gepost op: 4 december 2005, 12:02:06
In Noord- en Midden-Limburg zijn nu ook een gedeelte van de gele dekens vervangen door thermopakketen. We hebben er gisteren mee geoefend. Handig dat je de armen los van de romp kunt inpakken en er een extra flap is voor rond het hoofd. Ze zijn echt lekker warm, lijkt me een goede aanvulling.

Verder is me nog een andere modificatie opgevallen: achter in het SIGMA-voertuig zijn de buizen voor de tent-stokken ca 15 cm verlengd. Er is een zwarte mof ( :-X) over de grijze buizen gelijmd waardoor deze langer zijn en het deksel er altijd goed oppast zonder dat je de tent-stokken op een speciale moet stapelen. 

He Robin dat wist ik nog niet. Zal eens kijken de volgende keer in onze wagen.
Arend


rob-r

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • SIGMA Breda, EHBOver. Breda
Reactie #15 Gepost op: 5 december 2005, 13:13:08
Da's bij ons ook, en die buizen hangen onder de koffers boven de tent  ;D