Ervaringen met Flexbox

Auteur Topic: Ervaringen met Flexbox  (gelezen 9593 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 27 november 2005, 23:06:21
Klopt inderdaad Ronald, maar die liggen er nog wel eens uit, ben je afhankelijk van de omschrijvingen en filters op die sites en wil daar niet afhankelijk van zijn en zelf een beetje invloed kunnen hebben ;D

Via internet werkt wel maar ik heb geen zin om een hele avond naar een pagina te moeten kijken of er iets leuks gebeurt in den lande snappie

Ehhh....misschien snap ik het niet goed, Jordi, maar naar dat programma kijk je dan toch ook?.
By the way: je hoeft toch geen hele dag naar die monitor te kijken. 1x openen is toch wel genoeg? ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 27 november 2005, 23:08:54
Flexbox werkt volgens mij softwarematig met de PDW software. En die kan een geluidssignaal geven bij bepaalde codes, dus hoef je inderdaad niet de hele tijd naar dat scherm te zitten staren ;)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #12 Gepost op: 27 november 2005, 23:10:01
dat apparaatje is een vervanger voor je scanner en modem wat je nodig heb om zelf P2000 meldingen te decoderen. Dat zit nu ineen gebouwd en kan je zo aansluiten op je pc zonder verdere poes pas, behalve dan dat je het software pakketje PDW even moet downloaden en klaar is Kees.

Dus kan je zelf alles instellen wat je wel en niet wil zien, omschrijvingen achter codes etc....en dus altijd mee te lezen.


firemanr

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 27 november 2005, 23:12:14
dat apparaatje is een vervanger voor je scanner en modem wat je nodig heb om zelf P2000 meldingen te decoderen. Dat zit nu ineen gebouwd en kan je zo aansluiten op je pc zonder verdere poes pas, behalve dan dat je het software pakketje PDW even moet downloaden en klaar is Kees.

Dus kan je zelf alles instellen wat je wel en niet wil zien, omschrijvingen achter codes etc....en dus altijd mee te lezen.

Ok....thx.... ;) Wat is dan het verschil met: http://www.pd5hw.nl/p2000/index.php
? ;)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #14 Gepost op: 27 november 2005, 23:13:29
Ok....thx.... ;) Wat is dan het verschil met: http://www.pd5hw.nl/p2000/index.php
? ;)

dat je daar nog steeds afhankelijk bent van die site, die er wel eens uit kan liggen ;D ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 27 november 2005, 23:14:57
dat je daar nog steeds afhankelijk bent van die site, die er wel eens uit kan liggen ;D ;D

Ok......snap um. Ik kijk er niet zo veel op, dus weet ook niet of tie er veel uit ligt. ;)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #16 Gepost op: 27 november 2005, 23:16:27
ik ook niet, maar vind het wel een leuk apparaatje om te hebben en wil dus niet afhankelijk zijn hahaha, alleen moeten ze dan wel iets doen aan die 9-polige aansluiting want die heb ik dus niet op mijn lappie zitten ;D ;D


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #17 Gepost op: 28 november 2005, 13:19:45
nou ik heb effe gebeld met Van Dijke maar dit apparaat werkt niet via USB, schijnt technisch niet mogelijk te zijn en zal in de toekomst ook niet komen.....Wel komt er iets anders binnenkort op de markt wat stand alone werkt dus zonder tussenkomst van pc etc....niet zijnde een alarmontvanger.

Maar goed daar hebben we nu niets aan dus  :-\


firemanr

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 28 november 2005, 15:05:27
nou ik heb effe gebeld met Van Dijke maar dit apparaat werkt niet via USB, schijnt technisch niet mogelijk te zijn en zal in de toekomst ook niet komen.....Wel komt er iets anders binnenkort op de markt wat stand alone werkt dus zonder tussenkomst van pc etc....niet zijnde een alarmontvanger.

Maar goed daar hebben we nu niets aan dus  :-\

Das jammer voor je Jordi, dus toch nog even: http://www.pd5hw.nl/p2000/index.php

 ;D ;)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #19 Gepost op: 28 november 2005, 15:24:38
ja ik heb zelf nog wel een programmaatje draaien dus zit niet zonder hahahaha............;D ;D