Ervaringen met Flexbox

Auteur Topic: Ervaringen met Flexbox  (gelezen 9594 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #30 Gepost op: 20 december 2008, 13:04:30
Ik weet niet in welke aantallen jullie berichten missen maar hier zit ik op enkele, lees 3 a 4 per 24 uur. Persoonlijk vind ik dat erg bijzonder meevallen.

En hoe tel je dat dan als ik vragen mag? Als je refereert naar die "Missed Groupcalls" dan zitten daar 2 nadelen aan. Ten eerste kan die alleen gedeeltelijk gemiste groepen tellen, mocht je hem volledig missen dan kan hij hem niet meestellen. Logisch natuurlijk, want hoe weet het programma dat hij een bericht heeft gemist? Wat hij niet ziet dat is er niet, tenzij hij een "gedeelte" ziet, maar dat deel is te weinig om hem volledig weer te kunnen geven. Alleen DAN weet hij dat er iets is misgegaan. Hetzelfde geldt voor individuele (dus niet-groeps) oproepen, die kunnen ook niet worden meegeteld, want.... Wat je niet ziet, dat is er niet :)

Hunter


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #31 Gepost op: 20 december 2008, 13:18:04
ja idd, daar had ik even niet aangedacht  :-[  ;D. Ik kijk inderdaad naar de missed group calls.

Laats heb ik wel een tijd de online monitor bekeken op internet en vergeleken met PDW (al kan die ook weer missen uiteraard) maar dat liep mooi gelijk.