Ervaringen met Flexbox

Auteur Topic: Ervaringen met Flexbox  (gelezen 9599 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Gepost op: 27 november 2005, 18:50:50
Wie van jullie heeft de Flexbox al in gebruik?

Ik kwam hem tegen op deze site en ben benieuwd naar de gebruikerservaringen voordat ik hem eventueel aanschaf!

http://www.vandijkenelektronica.nl/site/index.php4




Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #1 Gepost op: 27 november 2005, 20:16:20


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #2 Gepost op: 27 november 2005, 21:31:02
Ik heb nu ongeveer een half jaar de flexbox in gebruik, werkt perfect. Het was bij mij een kwestie van "plug and play" . Werkt het beste onder windows 98. Geen gehannus  met aanpassingen in de scanner en modum.
Met andere woorden een aanrader.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #3 Gepost op: 27 november 2005, 21:46:38
Ik heb nu ongeveer een half jaar de flexbox in gebruik, werkt perfect. Het was bij mij een kwestie van "plug and play" . Werkt het beste onder windows 98. Geen gehannus  met aanpassingen in de scanner en modum.
Met andere woorden een aanrader.

Eric

Eric bedankt voor je antwoord......inderdaad ook mijn vraag net als Palmpie, werkt het ook met XP??

Heb ik nog een andere vraag. Het apparaat werkt met een com-poort aansluiting (9 polig), nu heb ik aan de zijkant van mijn laptop een soortgelijke aansluiting zitten, met 15 gaatjes zeg maar......past die hier ook op denk je? ;D ;D


Remon

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 27 november 2005, 21:54:29
Eric bedankt voor je antwoord......inderdaad ook mijn vraag net als Palmpie, werkt het ook met XP??

Heb ik nog een andere vraag. Het apparaat werkt met een com-poort aansluiting (9 polig), nu heb ik aan de zijkant van mijn laptop een soortgelijke aansluiting zitten, met 15 gaatjes zeg maar......past die hier ook op denk je? ;D ;D

Dat gaat helaas niet werken, die 15-polige aansluiting is namelijk voor een externe monitor.


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #5 Gepost op: 27 november 2005, 22:03:06
Dat gaat helaas niet werken, die 15-polige aansluiting is namelijk voor een externe monitor.

wordt een lastig verhaal dan, bestaan er wel verloopjes voor com naar usb of zo?


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #6 Gepost op: 27 november 2005, 22:18:08
Eric bedankt voor je antwoord......inderdaad ook mijn vraag net als Palmpie, werkt het ook met XP??

Heb ik nog een andere vraag. Het apparaat werkt met een com-poort aansluiting (9 polig), nu heb ik aan de zijkant van mijn laptop een soortgelijke aansluiting zitten, met 15 gaatjes zeg maar......past die hier ook op denk je? ;D ;D

Ik neem aan dat de flexbox ook wel op XP werkt, zou je anders even met van Dijk moeten overleggen. Het nadeel is inderdaad dat veel moderne computers geen 9 polige com poort meer hebben. Het meest ideale is een computer alleen te reserveren voor PDW met flexbox, nooit meer afhangkelijk van on-line monitors.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #7 Gepost op: 27 november 2005, 22:31:11
ja inderdaad dat is de reden ook dat ik niet afhankelijk wil zijn van internet............

ik denk dat ik eens contact op ga nemen met Van Dijke om te vragen of het ook in andere uitvoeringen verkrijgbaar is, ik neem aan dat dat toch een fluitje van een cent moet zijn dat te veranderen?


firemanr

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 27 november 2005, 22:59:21
Waar ik nieuwsgierig naar ben is waarom je dat nodig hebt....je hebt toch monitoren op het internet? ;)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #9 Gepost op: 27 november 2005, 23:02:00
Waar ik nieuwsgierig naar ben is waarom je dat nodig hebt....je hebt toch monitoren op het internet? ;)

Klopt inderdaad Ronald, maar die liggen er nog wel eens uit, ben je afhankelijk van de omschrijvingen en filters op die sites en wil daar niet afhankelijk van zijn en zelf een beetje invloed kunnen hebben ;D

Via internet werkt wel maar ik heb geen zin om een hele avond naar een pagina te moeten kijken of er iets leuks gebeurt in den lande snappie