ik denk dat ik eens contact op ga nemen met Van Dijke om te vragen of het ook in andere uitvoeringen verkrijgbaar is, ik neem aan dat dat toch een fluitje van een cent moet zijn dat te veranderen?
Je kunt het apparaat veranderen wat je wilt, maar de software moet hem wel kunnen begrijpen. De meeste mensen gebruiken vandaag de dag PDW (wie gebruikt iets anders?) en PDW kan alleen via een
echte seriele poort met de Flexbox communiceren. Verloopjes naar USB of andere soorten 'omvormers' zullen geen effect hebben. Wat wel kan, is het signaal aanbieden aan de geluidskaart. De vraag is alleen of de Flexbox deze mogelijkheid biedt, seriele communicatie is immers iets anders dan audio. Mensen die dit als een mogelijk alternatief zien zouden het eens kunnen vragen aan Van Dijke. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zouden de geinteresserden kunnen verzoeken om dit wel mogelijk te maken. Het belangrijkste zit immers al in de Flexbox, het is slechts een kwestie van 2 extra draadjes en 1 extra uitgang en meer mensen kunnen het apparaat gebruiken
Groeten, Peter.