P2000 anders alarmeren ???

Auteur Topic: P2000 anders alarmeren ???  (gelezen 5847 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Lukas074

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 2 december 2005, 18:11:53
Kan me wel voorstellen als je met het slechte weer zoals vorige week en je pakt andere voertuigen, dat de ac ook niet meer weet welk voetuig bij welk incident staat. Ik kan me dus ook wel inkomen dat er centralisten zijn die daar een probleem van maken. Maar goed bij 1 TAS, zal het weinig of nooit voorkomen dat je 2 voertuigen gelijk tuidig inzet.


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #21 Gepost op: 3 december 2005, 09:21:24
Kan me wel voorstellen als je met het slechte weer zoals vorige week en je pakt andere voertuigen, dat de ac ook niet meer weet welk voetuig bij welk incident staat. Ik kan me dus ook wel inkomen dat er centralisten zijn die daar een probleem van maken. Maar goed bij 1 TAS, zal het weinig of nooit voorkomen dat je 2 voertuigen gelijk tuidig inzet.

In gms koppel je een voertuig aan een incident en kun je zo zien waar het voertuig "staat"

En twee dezelfde voertuigen inzetten in GMS is niet mogelijk....


Du Booton

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 3 december 2005, 09:42:20
Precies en zo hou je het overzicht en kan je nooit twee voertuigen aan één incindent hebben staan  ;D
Mooi systeem hoor dat GMS  ( nou ja vaak dan).

Groet.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #23 Gepost op: 3 december 2005, 10:29:07
Precies en zo hou je het overzicht en kan je nooit twee voertuigen aan één incindent hebben staan  ;D
Mooi systeem hoor dat GMS  ( nou ja vaak dan).

Groet.
Zoals jij het nu zegt,zou je dus nooit meer een middelbrand of ongeval hebben.Want dan staan er 2 voertuigen aan èèn incident ::)


firemanr

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 3 december 2005, 11:54:31
Zoals jij het nu zegt,zou je dus nooit meer een middelbrand of ongeval hebben.Want dan staan er 2 voertuigen aan èèn incident ::)

Volgens mij bedoelde die dat erg cynisch, Peter...... ;D ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #25 Gepost op: 3 december 2005, 11:55:36
Volgens mij bedoelde die dat erg cynisch, Peter...... ;D ;)
Weet ik,maar ik kon het even niet laten om het neer te zetten  8) ;D ;D


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 3 december 2005, 14:10:59

hier dus al het wat ik voorspeld had een ander voertuig in de alarmering dan waarmee word uitgerukt

0703903 21:30:01 01-12-05 Pr 3 BIEZEMDAEL to PASTOOR HENDRIKSPARK 55 LAREN NH TS743 Brand/Buitenbrand/Container - Lichtkrant Laren

en we zijn gegaan met de 742

Ja jullie hebben zoveel wagens en bij elke uitruk pakken jullie een ander der zit geen lijn in bij jullie volgens mij draaien jullie aan een rad bij een uitruk en zo beslissen jullie welke auto er mee gaat  ;D


Du Booton

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 3 december 2005, 14:50:59
Je snapt toch wel wat ik bedoel he Peter, uiteraard staan er bij een middelbrand twee TS'sen en een redvoertuig  en of nog meer bijzonder spul.

Groet. ;D


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #28 Gepost op: 3 december 2005, 18:01:55
als de TS van centrum ( beroeps ) buiten dienst is word er een ts van een andere post gehaald.. die post is dan niet inzetbaar.. de TS van die post komt dan in de alamering te staan.. want de centrale weet welke voertuigen er op welke post staan.. hier kunnen geen 2 tsén op een post staan..


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #29 Gepost op: 3 december 2005, 20:10:07
Je snapt toch wel wat ik bedoel he Peter,

Groet. ;D
Ik zei ookal,ik kan het even niet laten om te plagen  ;) ;D