Heb jij ALLES gelezen in dit stuk wat je hier noemt?
Kortom, uit alles blijkt dat Nederland weldegelijk in een vroeg stadium het Coronavirus in de smiezen had. Alleen werd op basis van de gegevens UIT CHINA nota bene, aangenomen dat het hier in Nederland en Europa wel mee zou vallen. Dus even heel kort door de bocht is er maar 1 land geweest die het allemaal niet goed in de peiling heeft gehad, en dat is China zelf. En zelfs verkeerde informatie de wereld in hebben gebracht. Ik heb van jou nog steeds geen feitelijke onderbouwing gezien, zelfs wat je hier laat zien is geen onderbouwing. Het verteld zelfs dat Nederland al vroeg op de hoogte was. Vervelender voor jou, het spreekt jou zelfs tegen.
Oja
https://nos.nl/artikel/2327968-rivm-komende-week-moeten-we-effect-coronamaatregelen-gaan-zien.html
Je bent nu selectief aan het shoppen in het stuk. In het stuk worden meerdere voorbeelden aangehaald over het passief reageren van de Nederlandse overheid/RIVM
In de eerste plaats is China een dictatuur, dus dan weet je op voorhand dat je deze informatie onbetrouwbaar is, dat China nu meldt dat er 0 lokale besmettingen zijn geloof ik eveneens niet. Taiwan en Zuid-Korea zijn democratieën en zij leveren wel betrouwbare cijfers, daar houd ik me vooral aan vast. Zij bewijzen dat je dus wel degelijk controle kan houden over dit virus als je maar veel test en snel anticipeert. Het aantal doden in Nederland is nu hoger dan in Zuid-Korea, terwijl dit land ook nog een keer veel meer inwoners heeft en dichter bij China ligt dan Nederland.
Dat je een lockdown nodig zou hebben is een teken van armoede, maar als er geen andere weg is moet het helaas maar. Als we in de beginfase goed geanticipeerd hadden en meteen duizenden mensen hadden getest, waren we nu nooit in deze situatie terechtgekomen. Hadden we weel meer besmette gevallen kunnen isoleren, hadden zijn geen nieuwe mensen besmet, en hadden we nu veel minder nieuwe gevallen gehad.
Dus lees graag het hele stuk en niet een paar voorbeelden die je goed uitkomen.
En het RIVM is in deze nieuwe voorspelling wel heel erg optimistisch, en gezien de eerdere misrekeningen heb ik er weinig vertrouwen in dat deze voorspelling uitkomt. Ik hoop het uiteraard wel, maar heb er ernstige twijfels over.