De nieuwe boot van brandweer Terneuzen!!

Auteur Topic: De nieuwe boot van brandweer Terneuzen!!  (gelezen 10551 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #50 Gepost op: 11 december 2005, 20:05:10
De plaats waar die te water gelaten wordt is een plaats waar veel boten te water gelaten worden, van die grootte...... ;D Is gewoon een afrit het water in...... ;)

Een boothelling dus :-)

Gr
Erik

firemanr

• Gast
Reactie #51 Gepost op: 11 december 2005, 20:20:10
Een boothelling dus :-)

Gr
Erik

Jep..... ;D ;D

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #52 Gepost op: 11 december 2005, 21:52:54
Hier een klein impressie hoe het gebeurt..... ;)

Sorry voor de kwaliteit.....mist is niet zo geweldig om in te fotograferen..... :-\ :-\

het lijkt mij toch niet echt goed zoals deze boot er bij hangt met de motors zo op het chassis en de boot zo doorgezakt
maar ja het zal wel zonder trailer zeker ook bezuinigingen ???
groeten,
rinus

firemanr

• Gast
Reactie #53 Gepost op: 12 december 2005, 10:29:05
het lijkt mij toch niet echt goed zoals deze boot er bij hangt met de motors zo op het chassis en de boot zo doorgezakt
maar ja het zal wel zonder trailer zeker ook bezuinigingen ???
groeten,
rinus

Jammer Rinus, maar wat jij niet ziet is dat de boot op een trailer staat.... ;D Alleen deze staat achter de haakarm..... ;)

Vooruit dan maar:

;)

ps de boot stond niet op spanning, dus misschien vandaar dat het lijkt of tie doorbuigt..... ;) Hij ligt namelijk gewoon op de trailer. 8)

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #54 Gepost op: 12 december 2005, 18:18:18
Jammer Rinus, maar wat jij niet ziet is dat de boot op een trailer staat.... ;D Alleen deze staat achter de haakarm..... ;)

Vooruit dan maar:

;)

ps de boot stond niet op spanning, dus misschien vandaar dat het lijkt of tie doorbuigt..... ;) Hij ligt namelijk gewoon op de trailer. 8)

Kijk dat was dan het foefje achter de foto leuk genomen de trailer was inderdaad niet te zien vandaar mijn reactie,op de tweede foto vanaf andere zijde zie je dat de boot op trailer lag leuk gedaan nou succes met de nieuwe aanwinst
groeten,
rinus

firemanr

• Gast
Reactie #55 Gepost op: 12 december 2005, 21:15:05

Kijk dat was dan het foefje achter de foto leuk genomen de trailer was inderdaad niet te zien vandaar mijn reactie,op de tweede foto vanaf andere zijde zie je dat de boot op trailer lag leuk gedaan nou succes met de nieuwe aanwinst
groeten,
rinus

De trailer met boot gaat morgen weg, en wordt er een kanteltrailer onder gezet...o.a. ;)

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #56 Gepost op: 12 december 2005, 22:29:54
Is het mogelijk om de boot van de trailer te hijsen zonder de trailer af te koppelen en de haakarm ernaast te rijden?
Wordt anders een behoorlijk tijdrovende klus lijkt mij, om de boot te water te laten (zonder kanteltrailer of boothelling ;)).
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #57 Gepost op: 12 december 2005, 22:38:07
tsja, dat denk ik ook... maar op een smal dijkje kan je geen boot te water laten denk ik... ook al was het anders geregeld?

ik denk ook niet dat een dergelijke boot daar voor bedoeld is, of zit ik er naast Ronald?

firemanr

• Gast
Reactie #58 Gepost op: 12 december 2005, 22:38:56
Is het mogelijk om de boot van de trailer te hijsen zonder de trailer af te koppelen en de haakarm ernaast te rijden?
Wordt anders een behoorlijk tijdrovende klus lijkt mij, om de boot te water te laten (zonder kanteltrailer of boothelling ;)).

We hebben hier boothelling voor op de kreek en voor op de Westerschelde, dus de kans dat ie er afgetakeld moet worden is zeer klein..... ;)

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #59 Gepost op: 12 december 2005, 22:42:35
We hebben hier boothelling voor op de kreek en voor op de Westerschelde, dus de kans dat ie er afgetakeld moet worden is zeer klein..... ;)

En hoe gaat het dan als jullie ergens komen waar geen boothelling is ;D ;D.....ik ken situaties waar alleen een smal zandpaadje naar een plas loopt en geen mogelijkheid is om met een kraan een boot te water te laten  ;)