Grip 1 grote brand autobedrijf Borne 30-11-2005

Auteur Topic: Grip 1 grote brand autobedrijf Borne 30-11-2005  (gelezen 8539 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #30 Gepost op: 30 november 2005, 20:16:54
Hij zat op de motor en hij heeft mij weggestuurd omdat ik een foto van traumaheli heb gemaakt. :-\
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #31 Gepost op: 30 november 2005, 20:23:31
dat was m'n oom dus niej :p

hij was in burger.. hij deed videosurvelance of hoe je t ook schrijft.. maar moest daar ook heen ofzow


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #32 Gepost op: 30 november 2005, 20:25:55
Was hij toevallig in een groene opel corsa, dat was de enige burgerauto die ik daar gezien heb ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Bart S

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 30 november 2005, 20:31:16
was een mooi brandje onie dan..

Met twee gewonden en waarschijnlijk 1 dode vind ik het niet 'mooi' meer eerlijk gezegd :-\


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #34 Gepost op: 30 november 2005, 20:35:09
brand is noooit mooi natuurlijk.. maar ja


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #35 Gepost op: 30 november 2005, 20:49:04
Weet iemand waar die twee helicopters normaal staan :-\
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Bart S

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 30 november 2005, 21:13:43
Volgens nu.nl nu twee doden en één lichtgewonde....

BORNE - Bij een felle brand in een autobedrijf in het Twentse Borne zijn woensdag twee doden gevallen. Een derde persoon is licht gewond geraakt.

Het vuur werd rond drie uur ontdekt en sloeg snel over naar de winkel van een tankstation naast het bedrijf.

Volgens de brandweer was er geen direct gevaar voor ontploffing, omdat de tanks van het station ondergronds liggen en benzine-uitstoot niet mogelijk was. De brandweer noemde het vuur rond half vier "beheersbaar". Het garagebedrijf is voor een groot deel verwoest.

Helikopters

Bij het terrein landden twee helikopters van de Duitse automobielorganisatie ADAC. Volgens de brandweer waren deze waarschijnlijk uit voorzorg op het incident afgekomen. Een aantal woningen werd ontruimd wegens rookoverlast.

De brandweer hield rekening met het gevaar dat gasflessen en mogelijk auto's met lpg-tanks in het gebouw konden ontploffen. De omgeving werd in een straal van honderd meter afgezet.

Sein

De brandweer gaf woensdagavond het sein brand meester. De identiteit van de twee gewonden en van de vermiste persoon worden woensdagavond vrijgegeven. De technische recherche kan het deels ingestorte pand moeilijk betreden. Volgens de brandweer ontstond de brand in de werkplaats, waar vermoedelijk benzine vlam heeft gevat.

www.nu.nl


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #37 Gepost op: 30 november 2005, 21:25:32
Dat is niet zo best :-\ :'(

Sterkte aan alle familie en nabestaanden :'(
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #38 Gepost op: 30 november 2005, 22:53:13
http://www.nu.nl/img.db?634987+s(234!x170!)[/img]

Twee doden bij brand tankstation Borne

Uitgegeven: 30 november 2005 16:30
Laatst gewijzigd: 30 november 2005 21:33
BORNE - Bij een felle brand in een autobedrijf in het Twentse Borne zijn woensdag twee mensen omgekomen. Een derde persoon is lichtgewond geraakt. Dat meldt de Twentse krant Tubantia woensdagavond.

http://www.nu.nl/img.db?634924+s(350!x263!)[/img]
Foto: Dave Uneken | Brandweer noemde het vuur rond half vier "beheersbaar"

Eén van de slachtoffers is een 35-jarige man uit Borne, die in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleed. Dat meldde de Overijsselse gemeente woensdagavond.

Het vuur werd rond drie uur ontdekt en sloeg snel over naar de winkel van een tankstation naast het bedrijf. Daarbij gingen tientallen auto's in vlammen op.

Volgens de brandweer was er geen direct gevaar voor ontploffing, omdat de tanks van het station ondergronds liggen en benzine-uitstoot niet mogelijk was. De brandweer noemde het vuur rond half vier "beheersbaar". Het garagebedrijf is voor een groot deel verwoest.

Helikopters

Bij het terrein landden twee helikopters van de Duitse automobielorganisatie ADAC. Volgens de brandweer waren deze waarschijnlijk uit voorzorg op het incident afgekomen. Een aantal woningen werd ontruimd wegens rookoverlast.

De brandweer hield rekening met het gevaar dat gasflessen en mogelijk auto's met lpg-tanks in het gebouw konden ontploffen. De omgeving werd in een straal van honderd meter afgezet.

http://www.nu.nl/img.db?634943+s(350!x263!)[/img]
Foto: Roel | Omgeving werd in een straal van 100 meter afgezet

Sein

De brandweer gaf woensdagavond het sein brand meester. De technische recherche kan het deels ingestorte pand moeilijk betreden. Volgens de brandweer ontstond de brand in de werkplaats, waar vermoedelijk benzine vlam heeft gevat.


Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Reactie #39 Gepost op: 1 december 2005, 00:04:57
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!