Heb een houdertje mogen leegschieten. Wat een fijn wapen!
- Bijzonder prettige richtmiddelen, veel nauwkeuriger (minder ruimte tussen de keep en korrel) dan de P5 en uiteraard lichtgevend.
- Zeer licht ! Het wapen is ongeveer even groot als de P5, maar een stuk lichter, licht zeer goed in balans.
- Bediening is simpel. Wel even wennen in vergelijking met de P5. Ik ben links handig en dan is de sledevangpal ineens aan de goede kant, anders! herlaad procedure is snel! Ook hier: wennen, maar wel heel simpel.
- trekker : wauw. licht en nauwkeurig! toppie. eerste stukje is loos, daarna hele korte trekkerweg met een lichte druk. voordeel is dat je zelf 'schrikt' van't schot waardoor je nauwkeuriger schiet. Ik schoot no problemo de hele houder achter elkaar in de witte bol.
Opvallend:
- grotere terugslag, door hogere druk in de loop. Niet storend.
- lichte trilling in't wapen met de terugslag. Je voelt de veer als de slede terug schiet, schijnt te komen door de kunststof kast. Niet storend.
- ontspannen van't wapen. Tis in feite een double/single-action wapen zonder ontspanhefboom en met inwendige hamer. ontspannen gaat op een andere manier.
- Mooi holster, ziet er goed uit!
kan niet wachten totdat ik omgeschoold word