0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
De drie dagen achter de rug! Wat een GEWELDIG wapen mikpunt is treftpunt, echt super!! Drie dagen lekker aan het knallen geweest
Alleen op de kolf is wat kritiek. Men vindt deze ondanks de ribbels wel wat glad. Zeker als je vochtige handen hebt. Ik heb al fietsbanden om de kolf gezien.
Goed om te lezen. Ik heb in mijn directe omgeving nog geen enkel negatief geluid over schieteigenschappen gehoord. Betekent dat wij, de testers, het goed gedaan hebben. Alleen op de kolf is wat kritiek. Men vindt deze ondanks de ribbels wel wat glad. Zeker als je vochtige handen hebt. Ik heb al fietsbanden om de kolf gezien.
Ik reken (hoop) er eigenlijk wel een beetje op dat er t.z.t. wel een rubber grip beschikbaar komt zoals de laatste jaren bij de P5 het geval was.
Wordt zeuren. De rubberen grip van de walther p5 is uitwisselbaar, die van de walther p99q is dat - afgezien van de greepstukken die dezelfde checkering hebben - niet.Alternatief. Plakken met z'n alle.http://talongungrips.com/grips/walther/p99.html