Nieuw vuurwapen voor de Nederlandse Politie: Walther P99Q-NL

Auteur Topic: Nieuw vuurwapen voor de Nederlandse Politie: Walther P99Q-NL  (gelezen 364710 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1210 Gepost op: 25 januari 2014, 11:12:40
Ik heb deze plaat alvast besteld. Hierdoor komt het holster wat hoger te zitten. Dit zit weer prettiger in de auto.

Ook heb ik deze besteld voor op de motor. Zit beter met de motorjas.


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #1211 Gepost op: 25 januari 2014, 18:30:18

Ik heb deze plaat alvast besteld. Hierdoor komt het holster wat hoger te zitten. Dit zit weer prettiger in de auto.

Ook heb ik deze besteld voor op de motor. Zit beter met de motorjas.

Hoop dat het bij jullie toegestaan wordt. Tijdens omscholing kwam nadrukkelijk naar boven dat veranderingen aan het holster en bevestigen van een "vang"snoer aan vwp uitdrukkelijk verboden is. Ook voor collega's op de motor en te paard.

Het verwijderen van jasbeschermer is wel toegestaan.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1212 Gepost op: 25 januari 2014, 20:28:05
Citaat van: Bengi link=msg=1239490 date=1390671018
Hoop dat het bij jullie toegestaan wordt. Tijdens omscholing kwam nadrukkelijk naar boven dat veranderingen aan het holster en bevestigen van een "vang"snoer aan vwp uitdrukkelijk verboden is. Ook voor collega's op de motor en te paard.

Het verwijderen van jasbeschermer is wel toegestaan.

Aan het holster is totaal niks veranderd. Het is precies hetzelfde als die van een ieder. Alleen de plaat is veranderd, dus zoals gezegd veranderd er compleet niks aan het holster en de werking daarvan.


Lawman

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #1213 Gepost op: 25 januari 2014, 22:23:49
@7131
Ik weet niet waar je dat bedrag aan verzendkosten op baseert maar ik heb ze binnen een week zonder verzendkosten thuis gestuurd gekregen.


Lawman

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #1214 Gepost op: 25 januari 2014, 22:26:00
Volgens de site van tractiongrips zijn de verzendkosten voor internationale verzending $ 3 zie ik nu, dat is dus € 2......


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #1215 Gepost op: 25 januari 2014, 23:24:41
Citaat van: Lawman link=msg=1239552 date=1390685029
@7131
Ik weet niet waar je dat bedrag aan verzendkosten op baseert maar ik heb ze binnen een week zonder verzendkosten thuis gestuurd gekregen.

Wanneer ik via de website wil afrekenen en op de knop "verzenden buiten VS" druk dan komt die $ 34,- vanzelf tevoorschijn.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #1216 Gepost op: 25 januari 2014, 23:25:53
Citaat van: Bengi link=msg=1239490 date=1390671018
Hoop dat het bij jullie toegestaan wordt. Tijdens omscholing kwam nadrukkelijk naar boven dat veranderingen aan het holster en bevestigen van een "vang"snoer aan vwp uitdrukkelijk verboden is. Ook voor collega's op de motor en te paard.

Het verwijderen van jasbeschermer is wel toegestaan.

Is het verwijderen van de jasbeschermer dan geen verandering aan het holster ?


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #1217 Gepost op: 26 januari 2014, 02:44:02
Citaat van: 7131 link=msg=1239577 date=1390688753
Is het verwijderen van de jasbeschermer dan geen verandering aan het holster ?

Op zich wel lijkt mij. Maar bij de omscholing mochten wij zelf aangeven wat we wilden en dan werd het holster zo voor ons aangepast. Dus wel of geen jasbeschermer en wel of geen spacer tussen de achterplaat en holster.

Kennelijk zijn dit wijzigingen die de werking die het holster minimaal zou moeten hebben niet beïnvloeden. Bovendien is het naar mijn mening ook zo dat je je als gebruiker van het holster er prettig bij moet voelen. Dus als je op de schietbaan staat en je zit bij noodweervuur steeds met je dikke duim op de jasbeschermer te drukken in plaats van de vergrendelkap dan lijkt het mij logisch dat die jasbeschermer er af gaat.


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #1218 Gepost op: 26 januari 2014, 05:52:39

Is het verwijderen van de jasbeschermer dan geen verandering aan het holster ?

Ja volgens mij is dat ook een verandering. Ik ventileer alleen wat er bij IBT tegen mij gezegd is.

De reden er achter en of het per regio misschien wel verschild is mij niet bekend.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1219 Gepost op: 26 januari 2014, 09:08:40
Citaat van: HAVP link=msg=1239607 date=1390700642
Op zich wel lijkt mij. Maar bij de omscholing mochten wij zelf aangeven wat we wilden en dan werd het holster zo voor ons aangepast. Dus wel of geen jasbeschermer en wel of geen spacer tussen de achterplaat en holster.

Kennelijk zijn dit wijzigingen die de werking die het holster minimaal zou moeten hebben niet beïnvloeden. Bovendien is het naar mijn mening ook zo dat je je als gebruiker van het holster er prettig bij moet voelen. Dus als je op de schietbaan staat en je zit bij noodweervuur steeds met je dikke duim op de jasbeschermer te drukken in plaats van de vergrendelkap dan lijkt het mij logisch dat die jasbeschermer er af gaat.
en daarom heb ik 2 verschillende platen besteld. Een korte want dat zit prettiger in de auto en een lange voor de motor. Ik voel me daar prettiger bij en de werking van het holster veranderd totaal niet.