Nieuw vuurwapen voor de Nederlandse Politie: Walther P99Q-NL

Auteur Topic: Nieuw vuurwapen voor de Nederlandse Politie: Walther P99Q-NL  (gelezen 364714 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #140 Gepost op: 1 september 2009, 00:15:54
Jouw vraag is simpel te beantwoorden: De Glock 17 valt niet binnen de eisen van het bestek. Dat is duidelijk. De Sig Sauer P250 daarentegen zeer zeker wel (is dus een potentieele kandidaat), dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt dat hij afgekeurd zou worden?




is dit bestek een openbaar stuk?


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #141 Gepost op: 1 september 2009, 01:31:39
Jouw vraag is simpel te beantwoorden: De Glock 17 valt niet binnen de eisen van het bestek. Dat is duidelijk. De Sig Sauer P250 daarentegen zeer zeker wel (is dus een potentieele kandidaat), dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt dat hij afgekeurd zou worden?




Dacht ik ergens gelezen te hebben, kan er best naast zitten. Ik snap dat de Glock 17 niet aan het bestek voldoet  :P blijft staan dat ik me afvraag wat er dan voor onmogelijke eisen in dat bestek staan dat de Glock 17 afgekeurd wordt.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #143 Gepost op: 1 september 2009, 12:19:14
Jouw vraag is simpel te beantwoorden: De Glock 17 valt niet binnen de eisen van het bestek. Dat is duidelijk. De Sig Sauer P250 daarentegen zeer zeker wel (is dus een potentieele kandidaat), dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt dat hij afgekeurd zou worden?

Waarom lopende AT's dan wel een Glock 17 ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #144 Gepost op: 1 september 2009, 12:22:49
Waarom lopende AT's dan wel een Glock 17 ?
Omdat de WP5 te snel sleet/niet voldoende capaciteit had/storingsgevoelig was en ze snel iets anders moesten dat zich al bewezen had, het AT-KMar loopt ook met de glock---> vandaar dus
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #145 Gepost op: 1 september 2009, 12:31:36
Omdat de WP5 te snel sleet/niet voldoende capaciteit had/storingsgevoelig was en ze snel iets anders moesten dat zich al bewezen had, het AT-KMar loopt ook met de glock---> vandaar dus
Dan kunnen de platte petten toch ook gewoon naar 17 over gaan. minbzk moet is niet zo zeiken. Gaan de AT's trouwens ook over op de nieuwe pistolen of blijven ze 17 houden?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #147 Gepost op: 1 september 2009, 12:47:48
Houdt op schijt uit!  ;D

Wij hebben ook zo'n hoekje op internet en hebben ondertussen ook al een dikke 1100 reacties verzameld.
Er gaat in ieder geval deze maand weer getest worden. En de Glock zit er nog steeds bij. Vraag mij niet waarom.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #148 Gepost op: 1 september 2009, 12:50:59
Houdt op schijt uit!  ;D

Wij hebben ook zo'n hoekje op internet en hebben ondertussen ook al een dikke 1100 reacties verzameld.
Er gaat in ieder geval deze maand weer getest worden. En de Glock zit er nog steeds bij. Vraag mij niet waarom.

Ook al een WOB'tje geprobeerd?  :D


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #149 Gepost op: 1 september 2009, 13:39:38
Ben onderaan begonnen.... een mailtje. En meteen weer gestopt want ik krijg dus meteen een foutmelding op het email adres.

Misschien dat 1 van jullie vanuit de politieacademie eens wil rondsnuffelen?