0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Als jij in mei begint heb je zeer zeker kans dat je begint met het nwe vwpn. Beetje onnodig om je op te leiden op de Walther en je vervolgens een half jaar weer om te scholen.Echter het is en blijft de politie dus verbaast u niet, verwondert u slecht.
Ik ga als het goed is in mei beginnen met de opleiding tot hoofdagent bij eenheid Den Haag. Ik heb begrepen dat je ongeveer na een half jaar begint met de schietlessen. Zouden wij dan nog gebruik gaan maken van het oude wapen of direct met het nieuwe wapen leren werken? Wat denken jullie?
Ik weet dat er een aantal docenten, van de academie Den Haag, kort geleden naar Duitsland zijn geweest om omscholing te krijgen.
Wapenmagazine AK56 nr. 114
(...) Een Brits jochie legt uit hoe leuk het is om rond te rennen met een wapen en op mensen te schieten. Nou, daar zaten we allemaal op te wachten, Ivo.
Bijzonder.
Heads-up:Wapenmagazine AK56 nr. 114 heeft in het nieuwste nummer een korte impressie van het nieuwe wapen. Te verkrijgen bij de betere bladenboer.En er zitten een paar stekeligheden. Het ontbreken van een ontspanhefboom bijvoorbeeld. Leuk puntje ook voor het topic over het doorgeladen opbergen van het wapen. En nog een leuk feitje: dit wapen is te demonteren zonder de trekker over te halen. Dat kan wel maar is wel erg omslachtig. Wat is de makkelijke manier? De trekker overhalen. Bijzonder.
Al de AK56 gelezen?En ik ga weer even terug naar mijn oude credo waar ik door zoveel dienders hier word verguisd.Aan vermoedens bij het hanteren van vuurwapens heb je geen hol, niks, nada, noppes.