Hoezo? Het voertuig gebruik je uiteindelijk (hopelijk ) vaker, dus waarom daar wel mede kiezen obv prijs en beschikbaarheid en niet voor het wapen?
Slechte vtgn worden heden ten dagen niet meer gemaakt. De vtgn hoeven ook niet in een keer allemaal te worden geleverd. Als je dienst begint en het vtg doet het niet pak je een andere of laat hem ter plaatse fiksen door de ANWB of eigen garage.
Vwpns daarin tegen daar zal men er geen 44000 van op de plank hebben liggen, mag ik althans hopen voor de fabrikant. Een vwp vind ik daarin tegen zoals je zelf ook al zegt gebruik je hopelijk veel minder, dus moet die vele malen betrouwbaarder zijn. Dat ding hangt in weer en wind aan je heup te hangen in afwachting tot je hem ooit eens misschien nodig heb. EN dan moet hij het wel direct doen. JE kan namelijk niet even een ander vwpn gaan lenen van een collega die er waarschijnlijk niet binnen 0.2 sec is.
Dus IK vind dat je op een vwpn absoluut niet mag bezuinigen. Dus als de productie bij een ander beter vwpn langer duurt wacht je maar iets langer.