Beste allemaal,
Ik ben beland in de screening en heb vorige week mijn medische keuring positief doorstaan. Gister een mail ontvangen dat mijn screening in gang is gezet. Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voordat je word opgeroepen voor het gesprek? En als het BGO gesprek positief wordt bevonden, word je daarna dan ook definitief aangesteld of hoe werkt dit? Ook ben ik wel heel erg benieuwd wat ik van het BGO gesprek kan verwachten. Ik heb geen aantekeningen op mijn strafblad en ben erg nieuwsgierig waar we het 3 uur over gaan hebben. Had begrepen dat het een pittig gesprek was van minimaal 2 tot Max 3.5 uur...... Kan iemand mij zijn ervaringen hieromtrent over geven? Bedankt!
Door de corona crisis is ligt hele (klassikale) onderwijs ook voor een tijdje stil en dit baart mij wel wat zorgen over een startmoment. Anyway ik ben erg benieuwd of meer mensen op dit forum in het traject voor week 33 (politiekundige) zitten en hoor graag jullie bevindingen.
Ik hoop overigens gesolliciteerd voor eenheid Rotterdam maar ben overgeplaatst naar de eenheid Den Haag.