*schrikt zich een apehoedje*
Ik ben op dit moment al een eind op weg om op die wagen te werken en ga er vanuit dat ik zeker 25 jaar erop kan blijven zolang ik het kan en wil. Wat is dat nou met dat maximum van 20 jaar? Vertel er eens meer over??
Waar zijn die contracten op gebasseerd? Waar kan ik er meer over lezen?
Over dat "achter de kont van de dokter hobbelen" ..ik denk niet dat jullie te klagen hebben. Ik zit nu voor zes maanden op de SEH en IC in Belgie. En als er een plek is waar de dokter "God" is en alles, maar ook werkelijk alles voorkauwt..dan is het hier wel! Ik heb toch een aantal Belgische collega's gesproken die met verlangen uitkijken naar hoe wij het in Nederland doen en maar al te graag zouden emigreren al hun gezin het ook zou zien zitten.
Nederlandse plegen op de SEH en de IC zijn sowieso beter opgeleid dan Belgische en meer afgericht op het zelfstandig handelen als beroepsbeoefenaar met een eigen verantwoordelijkheid. Dat zijn de belgen helemaal niet gewend. De professionele vrijheid van ambulanceverpleegkundigen is al helemaal niet voor te stellen en levert nogal eens hele grote ogen op!
Ik vind het allemaal zo relatief. Het is maar net wat je gewend bent.