Ik wil hier wel even iets over zeggen, voordat dit verder uit de hand loopt.
Hoewel ik het jammer vind dat de forumdag - ondanks het enthousiasme na de vorige keer - niet zo heel druk bezocht lijkt te worden als we gehoopt hadden, maakt het voor mij persoonlijk (en dan spreek ik dus vooral voor mezelf!!!) niet uit of de mensen die niet komen al dan niet moderator zijn. Een ieder heeft een eigen leven en een ieder neemt zijn eigen beslissingen.
Ik ben ervan overtuigd dat het een leuke dag gaat worden en ik wil dan ook niet dat hier nu een negatieve weerklank valt met betrekking tot deze dag. Het zou zonde zijn als de lijst nog korter wordt, omdat hier nu nog een discussie losbrandt.
Laten we de forumdag daarom maar los zien van de casus.
Overigens vind ik het lief dat er zoveel mensen kennelijk toch waarde hechten aan een goede casus. Ik ben ook niet degene die roept dat het moet verdwijnen. Ik heb alleen gezegd dat ik het even voor gezien hou voor wat betreft de enorme berg tijd die erin gestoken wordt ten opzichte van de reacties die de laatste tijd los kwamen.
Een enkel vergelijk dat ik zou willen/kunnen maken tussen de casus en de forumdag is dat er een even grote berg werk in de forumdag zit ook... wellicht nog wel meer.
Ik hoop dan ook dat er nog aanmeldingen komen, maar wil niet dat deze twee zaken verder naast elkaar gelegd worden.