Feb 2006: Brand in complex voor verstandelijk gehandicapten

Auteur Topic: Feb 2006: Brand in complex voor verstandelijk gehandicapten  (gelezen 55892 keer)

0 gebruikers (en 29 gasten bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #160 Gepost op: 4 maart 2006, 11:25:33
Op zekere gebieden (zoals bijvoorbeeld ehbo) zijn de meest populaire onderwerpen misschien wel voldoende uitgeknauwd en raakt men een beetje uitgepraat over deze vrij statische onderwerpen. Bij nieuwe ontwikkelingen (nieuwe reanimatie protocollen) zie je dan opeens weer wel een hele lading reacties.
dat klopt ook wel,maar Jorrin en ik hebben hier al uitgebreidt over gepraat samen.Zeker nu met de komende forumdag,het lijkt wel of het algehele enthousiastme aan het dalen is.Ja we kunnen rekenen op een groep die er altijd is,en daar zijn we ontzettend blij mee.Maar ik weet van de forumdag dat er maar 1 moderator komt,de rest laat verstek gaan


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #161 Gepost op: 4 maart 2006, 13:48:39
Het is heel vreemd palmpie,maar deze indruk heb ik ook en ik weet van een aantal mensen dat die er precies zo over denken.Ik bezoek het hulpverleningsforum zo ongeveer vanaf het begin,en ik zie dat het forum drastisch is verandert.Ook weet ik van een aantal vakmensen die hier int verleden vaak kwamen  die hier nu bijna niet meer komen omdat het forum niet meer interesant is.Dus ook ik heb het idee dat het hulpverleningsforum over de succestop heen is :-\

Misschien een topic openen in het algemene deel om wat discussie hierover te krijgen??


Rene112

  • Gast
Reactie #162 Gepost op: 4 maart 2006, 22:54:03
Maar ik weet van de forumdag dat er maar 1 moderator komt,de rest laat verstek gaan

Even off-topic :
Peter, je weet best dat er geen relatie is tussen de forumdag en de moderators. De forumdag is een heel erg goed initiatief van bepaalde forumleden en iedereen die wil kan zich daarvoor aanmelden. Ik hoop dat de dag een groot succes wordt, met heel veel enthousiaste bezoekers (of ze nu moderator op het forum zijn of niet...)
Je wekt nu de indruk dat de moderators er eigenlijk zouden moeten zijn..... en dat is grote onzin!

groeten,
René de Caluwé


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #163 Gepost op: 4 maart 2006, 23:07:30
Ik wil hier wel even iets over zeggen, voordat dit verder uit de hand loopt.
Hoewel ik het jammer vind dat de forumdag - ondanks het enthousiasme na de vorige keer - niet zo heel druk bezocht lijkt te worden als we gehoopt hadden, maakt het voor mij persoonlijk (en dan spreek ik dus vooral voor mezelf!!!) niet uit of de mensen die niet komen al dan niet moderator zijn. Een ieder heeft een eigen leven en een ieder neemt zijn eigen beslissingen.
Ik ben ervan overtuigd dat het een leuke dag gaat worden en ik wil dan ook niet dat hier nu een negatieve weerklank valt met betrekking tot deze dag. Het zou zonde zijn als de lijst nog korter wordt, omdat hier nu nog een discussie losbrandt.

Laten we de forumdag daarom maar los zien van de casus.
Overigens vind ik het lief dat er zoveel mensen kennelijk toch waarde hechten aan een goede casus. Ik ben ook niet degene die roept dat het moet verdwijnen. Ik heb alleen gezegd dat ik het even voor gezien hou voor wat betreft de enorme berg tijd die erin gestoken wordt ten opzichte van de reacties die de laatste tijd los kwamen.

Een enkel vergelijk dat ik zou willen/kunnen maken tussen de casus en de forumdag is dat er een even grote berg werk in de forumdag zit ook... wellicht nog wel meer.
Ik hoop dan ook dat er nog aanmeldingen komen, maar wil niet dat deze twee zaken verder naast elkaar gelegd worden.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #164 Gepost op: 5 maart 2006, 22:07:37
Ik heb in het begin ook mee gedaan met casussen en dat is me goed bevallen.
Alleen ik kan me niet plaatsen in de gedachten van een brandweerman/vrouw ook al weet ik er wel een klein beetje van .
Ook weet ik niet hoe het er aan toe gaat in een winkelcentrum vorige casus en in een complex voor gehandicapten.
Ik heb af en toe wel mee gelezen maar heb niet gereageerd omdat ik toch niet echt weet wat ik er aan kan doen.
Verder vind ik het geweldig dat er mensen zijn die er hun tijd in steken .
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


The fist

  • Gast
Reactie #165 Gepost op: 6 maart 2006, 00:58:55
Ik weet gewoon dat de FORUM-dag helemaal top gaat worden en heb er ook verschrikkelijk veel zin in !!  ;)
Al word het mijn eerste, maar ik weet wie het organiseren en weet dus ook dat het helemaal goed gaat komen. Ik gok eigenlijk nu al dat het zeker mijn laatste niet gaat worden.  8)

Gegroet The Fist


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #166 Gepost op: 6 maart 2006, 08:09:01
Ik weet gewoon dat de FORUM-dag helemaal top gaat worden en heb er ook verschrikkelijk veel zin in !!  ;)
Al word het mijn eerste, maar ik weet wie het organiseren en weet dus ook dat het helemaal goed gaat komen. Ik gok eigenlijk nu al dat het zeker mijn laatste niet gaat worden.  8)

Gegroet The Fist

ehm... hoezo? Ga jij de volgende organiseren? :P ;D


The fist

  • Gast
Reactie #167 Gepost op: 6 maart 2006, 17:27:16
Euuhhh....hmmm wie weet  8)


jacky x

  • verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 250
Reactie #168 Gepost op: 7 maart 2006, 23:23:02
het is al maart...waarneer komt de volgende? :-[
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #169 Gepost op: 7 maart 2006, 23:27:32
het is al maart...waarneer komt de volgende? :-[
even in afwachting op de reactie's m.b.t. o.a. de casuïstiek,
staat het even stil ;)

wordt vervolgd ;)