03.12.05 Ongeval met 4 voertuigen A22 thv Beverwijk

Auteur Topic: 03.12.05 Ongeval met 4 voertuigen A22 thv Beverwijk  (gelezen 5216 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #20 Gepost op: 4 december 2005, 17:17:04
MOOIE FOTOS JEROEN  8)

He! Zie ik dat goed? Een positiefe reactie?  ;D

Dankje Jeroen :P


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #21 Gepost op: 5 december 2005, 16:39:30
Volgens de alarmering zie ik 2TSen, HV's en een boel politie en ambulancemedewerkers.....personeel genoeg.
Maar..ik was er niet bij en kan nooit 100% oordelen, maar het probleem zit in het feit dat je NIET verzekerd bent.
Stel er scheurt een ambu voorbij die jij niet ziet of hij jou niet omdat je geen reflecterende kleding aanhebt.....
Leuk...mag oom agent aan je ouders of vrouw vertellen wat er me je gebeurt was.....sla mij maar over....

Even een aandachtspuntje.
Als je door de brandweer of een andere hulpverlener wordt gevraagt te assisteren ergens mee ben je ten eerste al verplicht dit te doen (dus ook verder op te gaan staan als ze dit vragen ;D  )en ten 2e ben je op dat moment dat je staat te helpen gewoon en evengoed verzekerd als elke andere hulpverlener.

Soms vind ik het een beetje een afzeikforum aan het worden hier, maar dat zal wel aan mij liggen. :o

Ze fotograferen mij maar een eind raak. Heb ik de dag erna weer even de tijd om de situatie in het geheel nog een keer te bekijken.
Zolang ze maar niet in de weg lopen 8)


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #22 Gepost op: 5 december 2005, 23:05:24
pyroloog,

helemaal mee eens. En er waren daar behoorlijk wat fotograven, maar ik heb me aan geen een gestoord. Ik kom zo wie o veels te weinig voor de lenzen, omdat ik meestal als eerste weg ben.

Citaat
0126129 18:27:15 03-12-05 A1 A22 R 15,0 BWK CPA Kennemerland (Ambulance 129)

Zo nu ook, als derde aankomen en als eerste vertrekken. Hahaha

3. Er kon geen ambu voorbij scheuren het was de binnenste baan en stond bij de vangrail
4. er kon geen enkel verkeer langs scheuren aangezien alle banen gestremd waren

Jeroen,

zo hard reed ik toch niet. Geheel volgens de Branche richtlijn 50 km/h.

RR (die zich altijd aan richtlijnen houdt  :-\)
Elke hulpverlening start met communicatie.