03.12.05 Ongeval met 4 voertuigen A22 thv Beverwijk

Auteur Topic: 03.12.05 Ongeval met 4 voertuigen A22 thv Beverwijk  (gelezen 5218 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #10 Gepost op: 4 december 2005, 15:27:46
het gaat erom dat zelfs wij als hulpverleners 10x moeten uitkijken of we niet van de sokken worden gereden.Dan vindt ik het niet kloppen dat jij midden op de snelweg loopt,terwijl je van achter de vangrail ook alles prima kan fotograferen

Damn, wat een miereneukerij is dit he :-X

Als er nog een rijbaan open was geweest denk je dan dat ik daar ook had rondgelopen? En als het echt "gevaarlijk" zou zijn geweest om daar rond te lopen waren we heus wel weggestuurd. En als ik toevallig bij die auto sta en er wordt gevraagd of ik die klep ff omhoog wilt houden doe je dat toch gewoon, dan zeg je toch niet "vraag maar aan je collega"......


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 4 december 2005, 15:30:31
Het kan aan mij liggen. Maar volgens mij sta je daar bij die ongevalslocatie stukken veiliger dan dat je lekker een stukje door de stad aan het fietsen bent.  ::)
Was het maar waar,tegenwoordig moet je zelfs OP de ongevalslocatie overal ogen hebben.De automobilist vindt het tegenwoordig niet nodig om zich wat aan te trekken van afgekruiste rijbanen of afzettingen.Als ze maar op tijd thuis zijn >:(
Wat mij betreft knallen ze de snelweg kompleet dicht na een ongeval,er ontstaan nu telkens weer levensgevaarlijke situaties.

Afgelopen dondagavond hadden we een vrachtwagenbrand op de A27,200meter terug klappen ze op elkaar omdat ze weer eens niet uit hun doppen kijken.Kortom,het werken op en nabij een ongevalslocaties is alleen maar omgeven met gevaar :-X


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 4 december 2005, 15:32:30
Damn, wat een miereneukerij is dit he :-X

Als er nog een rijbaan open was geweest denk je dan dat ik daar ook had rondgelopen? En als het echt "gevaarlijk" zou zijn geweest om daar rond te lopen waren we heus wel weggestuurd. En als ik toevallig bij die auto sta en er wordt gevraagd of ik die klep ff omhoog wilt houden doe je dat toch gewoon, dan zeg je toch niet "vraag maar aan je collega"......
Het bestaat niet dat jij toevallig op de snelweg bij een ongeval staat,daarvoor ben je toch minstens over een vangrail gekropen.
Maargoed,ik lig er niet wakker van als jij een keer van de sokkenwordt gereden.Het is lulliger voor die agent die het nieuws bij je thuis kan gaan zeggen


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #13 Gepost op: 4 december 2005, 15:34:58
Ik denk dat het tijd is voor een slotje.
Dit gaat nergens meer over, en al zeker niet over het onderwerp van deze topic.

gr


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #14 Gepost op: 4 december 2005, 15:37:11
Het bestaat niet dat jij toevallig op de snelweg bij een ongeval staat,daarvoor ben je toch minstens over een vangrail gekropen.
Maargoed,ik lig er niet wakker van als jij een keer van de sokkenwordt gereden.Het is lulliger voor die agent die het nieuws bij je thuis kan gaan zeggen

Heb ik dat gezegd dan? Dat ik er al stond? Nee
Ja, dúh tuurlijk ben ik over de vangrail gestapt (weet niet hoe jij er over heen gaat maar kruipen gaat een beetje lastig)

En ik heb nergens een bordje zien staan dat ik er niet overheen mocht hoor............als de politie had gezegd dat het onveilig was om daar te lopen had ik het heus niet gedaan, zo slim ben ik wel  :)

waarover deze discussie wel niet allemaal om begonnen is zeg :-\ ff een motorkapje vasthouden......en je krijgt gelijk van alles naar je toe geslingerd over dat je daar gevaarlijk loopt? :-X beetje onder het niveau dit

Ik weet niet waar dit topic verder naartoe gaat, maar zal wel ver uit de richting gaan van waar het nou over ging, dus ik zou zeggen einde discussie.....


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #15 Gepost op: 4 december 2005, 15:38:23
Oké. Lijkt me een prima plan.

Dan gaan we gzellig weer met z'n allen on-topic.  :)

Discussies over veilig werken kunnen elders op het forum gevoerd worden.
@Ruud, we smijten niet met slotjes zodra iets off-topic begint te raken.  ;)


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #16 Gepost op: 4 december 2005, 15:41:14
Het bestaat niet dat jij toevallig op de snelweg bij een ongeval staat,daarvoor ben je toch minstens over een vangrail gekropen.
Maargoed,ik lig er niet wakker van als jij een keer van de sokkenwordt gereden.Het is lulliger voor die agent die het nieuws bij je thuis kan gaan zeggen
Lekkere hulpverleningsgedachte ook weer!

De bevelvoerder(s) ter plaatse kunnen neem ik aan zelf wel wel uitmaken of een situatie veilig genoeg is of niet. Hij wordt echt wel weggestuurd als het te link wordt hoor!

Greetz, Joris
343, never forget.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #17 Gepost op: 4 december 2005, 15:42:02
Lekkere hulpverleningsgedachte ook weer!

De bevelvoerder(s) ter plaatse kunnen neem ik aan zelf wel wel uitmaken of een situatie veilig genoeg is of niet. Hij wordt echt wel weggestuurd als het te link wordt hoor!

Greetz, Joris
Graag even lezen Joris. On-topic graag!!!


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #18 Gepost op: 4 december 2005, 15:49:24
Graag even lezen Joris. On-topic graag!!!
Huh, daarnet stond er nog een ander verhaal. Sorry!  ;D

Als je 't niet erg vind laat ik 't wel ff staan!  ;)
343, never forget.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 4 december 2005, 16:59:42
MOOIE FOTOS JEROEN  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !