Als ik het zo zie zijn de aanhangers niet geremd, dus hebben ze een TMM van <750kg (want daarboven moet de aanhangwagen geremd zijn). De witte plaat is dus juist. Alleen niet overeenkomstig het trekkend voertuig...
Hallo Frank,
Ik kan ook niets van een oplooprem ontdekken bij de aanhangers van VRU. Schijnbaar zijn er gesloten tandemassers te verkrijgen met TMM van minder dan 750 en beschikken over 250-400 kg netto laadvermogen.Dit is weer afhankelijk van de afmetingen en fabrikant van de aanhanger. Via Google gezien wat VRU er zoal aan materiaal in deze aanhanger zit, veel materiaal van aluminium gemaakt dus licht van gewicht. Al vraag ik mij of zij binnen de laadvermogen blijven met alle spullen, met name de zakken met extra kleding.
Desalniettemin in zijn algemeenheid interessante aanhangwagens (tandemassers TMM <750 kg) om te controleren op gewicht bij controles/verkeersongevallen. Netto laadvermogen is in verhouding niet veel, dus gauw al kans op overbelading, maar scheelt veel mensen toch al E achter B rijbewijs te behalen.