Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2728995 keer)

0 gebruikers (en 59 gasten bekijken dit topic.

goud3634

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #1210 Gepost op: 25 september 2008, 23:11:04


Erikk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Reactie #1211 Gepost op: 26 september 2008, 02:41:24
Wel leuk gezicht. Op het moment dat de ambu in beeld is, zie je de politie auto nog door de file manufreren. O0


djidee

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #1212 Gepost op: 26 september 2008, 10:13:04
Wel leuk gezicht. Op het moment dat de ambu in beeld is, zie je de politie auto nog door de file manufreren. O0

Je zou toch haast zeggen, pak uit zekerheid altijd de busbaan op die weg, want het is niet de 1e keer dat een hulpverleningswagen daar veel tijd verliest


s.ander

  • Gast
Reactie #1213 Gepost op: 26 september 2008, 11:20:09
En de brandweer uit het eerste filmpje is alweer op de terug weg.


Alex

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Reactie #1214 Gepost op: 26 september 2008, 11:49:37
Ik heb geen idee waar dit is, maar is die stoeprand zo hoog dat je er niet (zonder schade) overheen kunt? Zou het zoveelste voorbeeld zijn van verkeersmaatregelen die de hulpverlening dwars zitten. Net als alle paaltjes en verkeersdrempels die overal te pas en te onpas worden neergegooid... :-\


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1215 Gepost op: 26 september 2008, 12:00:10
Ik heb geen idee waar dit is, maar is die stoeprand zo hoog dat je er niet (zonder schade) overheen kunt? Zou het zoveelste voorbeeld zijn van verkeersmaatregelen die de hulpverlening dwars zitten. Net als alle paaltjes en verkeersdrempels die overal te pas en te onpas worden neergegooid... :-\

Zoals die rand er uit ziet zou ik hier niet met een personenauto over heen gaan, voor het zelfde geld rijd je de carterpan er af en sta je daar helemaal stil.
Maarre, volgens mij kunnen we beter verder gaan met het plaatsen van filmpjes als het discussieren over een verkeerssituatie. ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1216 Gepost op: 26 september 2008, 12:09:36
Ik heb geen idee waar dit is, maar is die stoeprand zo hoog dat je er niet (zonder schade) overheen kunt? Zou het zoveelste voorbeeld zijn van verkeersmaatregelen die de hulpverlening dwars zitten. Net als alle paaltjes en verkeersdrempels die overal te pas en te onpas worden neergegooid... :-\

Dit is in Capelle aan den IJssel op de Aleraweg (N210) naar Krimpen aan den IJssel. Die weg staat bijna de hele dag vast. Maar je ziet dat de ambu-chaffeurs al beter weten... ;D


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1217 Gepost op: 27 september 2008, 15:20:35
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #1218 Gepost op: 27 september 2008, 15:34:03
09122 in Uithoorn

http://nl.youtube.com/watch?v=f8diYwflTwQ[/youtube

Die gaat leuk over de rotonde! Die kent de regio zeker niet ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1219 Gepost op: 27 september 2008, 18:05:06
Die gaat leuk over de rotonde! Die kent de regio zeker niet ;D

Het komt niet vaak voor dat we een ambulance uit de regio Utrecht in ''ons'' gebiedje hebben inderdaad  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !