Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2728953 keer)

0 gebruikers (en 47 gasten bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #2780 Gepost op: 10 april 2010, 22:45:24
oh je zit in de TS?

Ja hij is de rechter die met zijn rug tegen de bevelvoerder aan zit;-)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2781 Gepost op: 10 april 2010, 23:12:31
De sirene die deze auto voert, is niet de goede ''nieuwe'' 2 toon toch? Want als ik hem vergelijk met de sirene van de VW Caddy, heeft die wel de goede sirene. En de
Mercedes volgens mij niet En Blauwe, heb je gewoon dat Youtube icoontje aangeklikt dat je daar tussen je link moet plaatsen, en daar tussen je link gezet? Want dan zou hij het moeten doen.. ???

Het is nou tot in den treure behandeld ... Wil je nu bij elke sirene horen of hij wel of niet voldoet?! Nogmaals ....

Er is geen ''één'' sirene, er zijn bepaalde toonhoogte's, frequentie's én decibellen waar de (''nieuwe'') sirene's aan moeten voldoen.
Je hebt de Martinhorn (nieuwe versie), de Whelen (nieuwe versie), Federal Signal (nieuwe versie) etc. etc. etc.
Één geluid krijg je dus niet in Nederland.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2782 Gepost op: 10 april 2010, 23:14:44
Ja hoor, ik sta weer op joeptoep (bij 53/54 seconden)  >:( :D

Graag gedaan haha  O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #2783 Gepost op: 11 april 2010, 12:49:18
Wat een rust zeg in dat filmpje van de 42-209. De Harderwijkse brandweer zou daar nog wat van kunnen leren ;D
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2784 Gepost op: 11 april 2010, 12:56:42
Wat een rust zeg in dat filmpje van de 42-209. De Harderwijkse brandweer zou daar nog wat van kunnen leren ;D

Ghehe dat is inderdaad een wereld van verschil, nu kan je tenminste de vogels enz horen fluiten hahaha  ;D
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2785 Gepost op: 11 april 2010, 14:13:39
Het is nou tot in den treure behandeld ... Wil je nu bij elke sirene horen of hij wel of niet voldoet?! Nogmaals ....

Er is geen ''één'' sirene, er zijn bepaalde toonhoogte's, frequentie's én decibellen waar de (''nieuwe'') sirene's aan moeten voldoen.
Je hebt de Martinhorn (nieuwe versie), de Whelen (nieuwe versie), Federal Signal (nieuwe versie) etc. etc. etc.
Één geluid krijg je dus niet in Nederland.


Ik maak deze opmerking toch helemaal niet bij elke film? Je doet net alsof, ik overal opmerkingen over maak terwijl dat helemaal niet zo is!  Het viel me alleen op dat deze een andere toon had, en ik dacht dat die bij de ambulance het zelfde moesten wezen. Van de brandweer en politie wist ik dat die martin hoors hadden enzo, maar k wist niet hoe dat met ambulance's zat Daarvandaan deze vraag :-X
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2786 Gepost op: 12 april 2010, 00:00:18
Ik maak deze opmerking toch helemaal niet bij elke film? Je doet net alsof, ik overal opmerkingen over maak terwijl dat helemaal niet zo is!  Het viel me alleen op dat deze een andere toon had, en ik dacht dat die bij de ambulance het zelfde moesten wezen. Van de brandweer en politie wist ik dat die martin hoors hadden enzo, maar k wist niet hoe dat met ambulance's zat Daarvandaan deze vraag :-X

Ik kan me nog een aantal PM's bedenken, waarin ik precies hetzelfde heb omschreven als bovenstaande...
Maar goed, het zal wel ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #2787 Gepost op: 12 april 2010, 08:18:51


Helaas een wat later deel, camera vergeten aan te zetten  :-[


&feature=related
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2788 Gepost op: 12 april 2010, 17:00:22
Ik kan me nog een aantal PM's bedenken, waarin ik precies hetzelfde heb omschreven als bovenstaande...
Maar goed, het zal wel ...
Nou dan weet ik niet hoe dat kan, want ik heb géén énkele pm van jou ontvangen hoor. ???
Maargoed, laten we hier over ophouden, ik weet nu hoe het zit met die sirenes. ;)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2789 Gepost op: 12 april 2010, 17:23:51
Filmpje van ambulance, brandweer en politie die tp komen bij een reanimatie middenin Rotterdam:


Kijk goed bij 0:34 minuten, wordt er bijna iemand aangereden op de zebra!!!   :o :o

Reanimatie Karel Doormanstraat: 4 x Politie PRIO 1, A1 Ambu 17-176, A1 Ambu 17-115 + PRIO 1 TS23-1


Film: Jasper Warmerdam
Brandweer Papendrecht