Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2728958 keer)

0 gebruikers (en 50 gasten bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2870 Gepost op: 22 april 2010, 13:10:03
Weer een middelvinger omhoog naar de brandweer:   >:(
PRIO 1 TS23-1 OMS-melding Politie Doelwater Rotterdam

Pff inderdaad belachelijk, als het huis van die kerel in de fik staat piept hij wel anders! Bizar zeg.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2871 Gepost op: 22 april 2010, 13:18:42
In Rotterdam is sowieso het respect ver te zoeken  >:(


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2872 Gepost op: 22 april 2010, 13:20:16
Wijkpolitie met gillende banden naar een melding in Rotterdam:

PRIO 1 Politie wijkauto (AMBU 17-164) met hoge spoed Rotterdam *** Piepende banden ***


OMS melding blijkt brand in lampje Kunsthal Rotterdam:

PRIO 1 TS96-1 TS30-1 AL31-1 (OD20-1) Politie DHV OMS-melding Gebouwbrand Rotterdam


De nieuwe Rapid Responder van Rotterdam nog eens op de film met spoed:

A1 AMBU 17-349 Spoedinzet Pietersdijk Rotterdam *** Nieuwe rapid responder ***
Brandweer Papendrecht


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #2873 Gepost op: 22 april 2010, 15:19:06
Wijkpolitie met gillende banden naar een melding in Rotterdam:

PRIO 1 Politie wijkauto (AMBU 17-164) met hoge spoed Rotterdam *** Piepende banden ***


Mag ik zeggen dat ik persoonlijk deze politie auto een beetje heel rap over het kruispunt zie gaan. Hij heeft zijn OGS aan, maar de bus blokkeert toch een deel van het zicht. Een niet oplettende fietser of voetganger die oversteekt....
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2874 Gepost op: 22 april 2010, 15:22:14
Mag ik zeggen dat ik persoonlijk deze politie auto een beetje heel rap over het kruispunt zie gaan. Hij heeft zijn OGS aan, maar de bus blokkeert toch een deel van het zicht. Een niet oplettende fietser of voetganger die oversteekt....

Klopt was mij ook al opgevallen, gaat wel heel rap door rood. Zou ik zo nooit doen, veel te link. Je kunt nooit en te nimmer zien of het helemaal vrij is.

gr
Mike


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #2875 Gepost op: 22 april 2010, 16:19:58


Weer eens wat anders, vanuit een kikkerperspectief gefilmd..  :P :D


Ricardo van der Vegt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #2877 Gepost op: 22 april 2010, 20:30:33




grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #2878 Gepost op: 22 april 2010, 23:06:44
Mag ik zeggen dat ik persoonlijk deze politie auto een beetje heel rap over het kruispunt zie gaan. Hij heeft zijn OGS aan, maar de bus blokkeert toch een deel van het zicht. Een niet oplettende fietser of voetganger die oversteekt....

niet om te zeuren of te zeiken... maar je kunt niet zien of het verkeerslicht voor rechtdoor op groen/rood staat.... dat ie er rap door gaat ben ik met je eens... maar als rechtdoor groen is...

ALS het rood was ben ik het met jullie eens....dat de snelheid aan de hoge kant ligt
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2879 Gepost op: 22 april 2010, 23:43:01
niet om te zeuren of te zeiken... maar je kunt niet zien of het verkeerslicht voor rechtdoor op groen/rood staat.... dat ie er rap door gaat ben ik met je eens... maar als rechtdoor groen is...

ALS het rood was ben ik het met jullie eens....dat de snelheid aan de hoge kant ligt

Inderdaad, het stilstaande verkeer staat zo te zien in het voorsorteervak voor linksaf. En als de camera meedraait zie je het verkeerslicht voor de strook die van links invoegt, en daar zie je dat het groene licht niet brand.... (je kan helaas net niet zien of het rood is.) Verder zie je ook nog een auto aankomen die stil gaat staan, dus volgens mij 'scheuren' ze door groen, neemt uiteraard niet weg dat het erg hard gaat en er geen overzicht is, dus als er iemand door rood rijd zit je er ook boven op.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.