Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2794696 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

P2000man

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • At work
Reactie #3150 Gepost op: 19 juni 2010, 16:16:58
Idd bizar dat de fietser het helemaal niet door lijkt te hebben, ik vraag me af of de eventueele SO achterin veel van gemerkt zou hebben? De ambu staat wel ineens stil.
Bij die bijna aanrijding, waren ze nog onderweg naar de reanimatie, dus er was geen Slachtoffer achterin, en als dat wel was geweest, dan had de chauffeur wel anders gereden.
Des al niet te min, hulde voor de chauffeur voor zijn goede oplettendheid!!!!!!!

jeroenduitske

• Senior gebruiker
  • jeroenduitske
Reactie #3151 Gepost op: 19 juni 2010, 19:10:33
hierbij de ambu 35 en politie met spoed
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG

muistroom

• Senior gebruiker
Reactie #3152 Gepost op: 19 juni 2010, 19:50:14
Bij die bijna aanrijding, waren ze nog onderweg naar de reanimatie, dus er was geen Slachtoffer achterin, en als dat wel was geweest, dan had de chauffeur wel anders gereden.
Des al niet te min, hulde voor de chauffeur voor zijn goede oplettendheid!!!!!!!

Wellicht ben ik blind, maar ik zie geen richtingaanwijzer aan staan van de ambulance. Deze slalomt wat, dus wellicht heeft de fietser in een iets mindere oplettende bui gehandeld.  8)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3153 Gepost op: 19 juni 2010, 20:20:04
Wellicht ben ik blind, maar ik zie geen richtingaanwijzer aan staan van de ambulance.

Dan kijk je toch echt verkeerd .... 0:48 gaat ie ongeveer aan
Dat je hem niet aan ziet staan ... Dat komt omdat ie aan & uit gaat, zoals het hoort
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

BvE

• Manschap A
  • Senior gebruiker
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #3154 Gepost op: 19 juni 2010, 20:21:59
Wellicht ben ik blind, maar ik zie geen richtingaanwijzer aan staan van de ambulance. Deze slalomt wat, dus wellicht heeft de fietser in een iets mindere oplettende bui gehandeld.  8)

Als je twijfelt, ten aller tijde stoppen  O0

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3155 Gepost op: 19 juni 2010, 22:31:37
Als je twijfelt, ten aller tijde stoppen  O0
Het zou hier net als in Amerika moeten zijn: Zwaailichten en sirene? Zelfde verplichtingen als een stopteken van een agent, tot het laatste voorrangsvoertuig is gepasseerd

samabith

• Jeugdleider jeugdbrandweer Tiel
  • Forum gebruiker
  • Jeugdbrandweer Tiel
Reactie #3156 Gepost op: 20 juni 2010, 09:35:33

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #3158 Gepost op: 20 juni 2010, 09:53:25
Staat wel aan hoor. Kijk maar in de lichtbalk, daar zie je hem knipperen. Moet wel toegeven dat als al die felle leds aanstaan je de knipperlichten bijna niet ziet.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

JordyDelwel

• Senior gebruiker
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #3159 Gepost op: 20 juni 2010, 13:35:00
Terug naar de video´s:
Gisteren bij brandweerwedstrijden in Ermelo geweest, was een erg leerzame maar bovenal gezellige dag, hier een video van de vertrekkende voertuigen na de prijsuitreiking:

19/06/10 Brandweervoertuigen vertrekken met spoed vanaf kazerne Ermelo
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl