Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2769207 keer)

0 gebruikers (en 100 gasten bekijken dit topic.

Luer-lock

  • AVP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 285
Reactie #3370 Gepost op: 8 augustus 2010, 12:16:26
Ga je gang, dit is een forum...

Op zijn zachtst gezegd: niet slim:
A niet veilig
B als hulpverleners heb je een voorbeeldfunctie  

Ik vind dit  -mits de schuifdeur niet defect is-  cowboygedrag
Never underestimate the power of stupid people


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3371 Gepost op: 8 augustus 2010, 12:20:31
Degene in me filmpje zit zelf bij de brandweer.. dus en hij kwam er net vandaan.. moet hij dan eerst naar huis toe?

Als jij, naast je woon-werk verkeer andere activiteiten gaat ontplooien die een negatief beeld voor de werkgever op zouden kunnen leveren vind ik inderdaad dat je eerst naar huis toe moet om je om te kleden. Ik denk niet dat een andere werkgever bij de hulpdiensten er blij mee is, als personeel in hun vrije tijd rond gaat lopen met werkkleding  ::)

Op zijn zachtst gezegd: niet slim:
A niet veilig
B als hulpverleners heb je een voorbeeldfunctie  

Ik vind dit  -mits de schuifdeur niet defect is-  cowboygedrag

Probleem is wel, dat je bij een Transporter de deur eerst moet ontgrendelen voor je hem dicht kunt schuiven, de deur kan dus niet zo maar dicht vliegen.
Als je niet weet hoe het werkt (of je krijgt het niet 1,2,3 voor elkaar) dan kun je maar beter gaan zitten en gaan rijden als dat je een minuut met die deur staat te klungelen.

Plus dat bij politievoertuigen de achterportieren altijd op kinderslot zitten en je dus als passagier (zonder hulp) er niet uitkomt  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #3372 Gepost op: 8 augustus 2010, 12:45:07


Als ik een filmpje van jou probeer te kijken waarbij ook je banner in beeld staat dan gaat dat enorm schokkerig. Ik weet niet of ik de enige ben maar mijn Mac is niet de eerste de beste. Als ik de filmpjes open als je banner nog niet in beeld is gaat het prima, net zoals op YouTube. Ik heb dit wel eens eerder gezien en toen was het probleem iemands avatar die een paar honderd KB was.. en jou avatar is 3,4 MB(!). Misschien een idee om deze aan te passen of eraf te halen?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Luer-lock

  • AVP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 285
Reactie #3373 Gepost op: 8 augustus 2010, 13:37:09
Probleem is wel, dat je bij een Transporter de deur eerst moet ontgrendelen voor je hem dicht kunt schuiven, de deur kan dus niet zo maar dicht vliegen.
Als je niet weet hoe het werkt (of je krijgt het niet 1,2,3 voor elkaar) dan kun je maar beter gaan zitten en gaan rijden als dat je een minuut met die deur staat te klungelen.
Plus dat bij politievoertuigen de achterportieren altijd op kinderslot zitten en je dus als passagier (zonder hulp) er niet uitkomt  ;)

Lijkt me een kleine moeite voor de agent om ter plaatste de schuifdeur open te doen, kost maar een paar seconden.
Tijdens een prio 1/A1 rit is de kans op een ongeluk zes keer groter, moeten de politie en de leden van het MMT toch weten.

Mocht er een een incident gebeuren, wat zegt de verzekering dan?!
Never underestimate the power of stupid people


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #3374 Gepost op: 8 augustus 2010, 16:44:09
Als ik een filmpje van jou probeer te kijken waarbij ook je banner in beeld staat dan gaat dat enorm schokkerig. Ik weet niet of ik de enige ben maar mijn Mac is niet de eerste de beste. Als ik de filmpjes open als je banner nog niet in beeld is gaat het prima, net zoals op YouTube. Ik heb dit wel eens eerder gezien en toen was het probleem iemands avatar die een paar honderd KB was.. en jou avatar is 3,4 MB(!). Misschien een idee om deze aan te passen of eraf te halen?
Heb ik idd (met Windows) ook last van bij sommige forumleden...
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


samabith

  • Jeugdleider jeugdbrandweer Tiel
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 154
  • Jeugdbrandweer Tiel
Reactie #3375 Gepost op: 8 augustus 2010, 16:49:58
Als ik een filmpje van jou probeer te kijken waarbij ook je banner in beeld staat dan gaat dat enorm schokkerig. Ik weet niet of ik de enige ben maar mijn Mac is niet de eerste de beste. Als ik de filmpjes open als je banner nog niet in beeld is gaat het prima, net zoals op YouTube. Ik heb dit wel eens eerder gezien en toen was het probleem iemands avatar die een paar honderd KB was.. en jou avatar is 3,4 MB(!). Misschien een idee om deze aan te passen of eraf te halen?

;) ik heb hem aangepast, bedankt voor het zeggen :)


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #3376 Gepost op: 8 augustus 2010, 18:04:10


ambu met spoed naar hekelingen
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3377 Gepost op: 8 augustus 2010, 19:24:39


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #3378 Gepost op: 8 augustus 2010, 22:06:35
Ik vind dit  -mits de schuifdeur niet defect is-  cowboygedrag
Begrijpelijk dat hulpverleningsdiensten een voorbeeldfunctie moeten hebben maar moeten we echt gaan mierenn..ken als er mensenlevens op het spel staan? Neem aan dat ze écht wel weten waar ze mee bezig zijn op zo'n moment. :)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #3379 Gepost op: 8 augustus 2010, 23:46:24


Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh