Jammer dat jullie altijd mij moeten hebben. Film ik dan echt zo verschrikkelijk slecht en is de kwaliteit dan zo slecht? Dit topic gaat over voertuigen die PRIO 1 rijden, en dat is dit filmpje.
Ik kan niks doen aan je gevoel dat "jullie mij altijd moeten hebben". Ik denk ook niet dat dit terecht is, ik stel een oprechte vraag. Het topic gaat over BIJZONDERE filmpjes en foto's, NIET alleen maar PRIO1 filmpjes. Daarvan wordt Youtube al overspoeld.
Ik stel je een oprechte vraag, dat je dat voelt als kritiek is heel vervelend, ik vraag je wat hier bijzonder aan is.
Ach, wat een gezeur allemaal zeg, je hoeft het allemaal niet te bekijken hoor. Ik heb hier toevallig 2 kleine kinderen thuis, en die vinden het prachtig om al die lalu's voorbij te zien komen!!!
Dus ga maar lekker door hoor jongens!
Nou, liever niet. Het gros staat al op youtube namelijk. Bij een hogere kwaliteit van het HVforum mag er ook gestreeft worden naar een hogere kwaliteit, in de ruimste zin des woords, van de filmpjes die hier te pas en te onpas neergeplemd worden.
Daarin voorziet ook het topic-titell BIJZONDERE foto's en filmpjes. Het begint hier een 112spotters-verlengstuk van Youtube te worden naar mijn mening.