Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2789684 keer)

0 gebruikers (en 115 gasten bekijken dit topic.

Bas Witvliet

• Senior gebruiker
Reactie #4690 Gepost op: 25 april 2011, 23:11:23
Danm, zoveel geschreeuw en gedoe om die micu. Wie weet wat die gene heeft die erin ligt ...

sylvester1986

• Gast
Reactie #4691 Gepost op: 25 april 2011, 23:12:09
@ Wout/Wesses,

ik ben het met jullie eens, wat een trieste bedoeling :'(

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #4692 Gepost op: 25 april 2011, 23:33:02
Die jongen in het bruine shirt wil zo graag mee dat hij praktisch voor de wielen gaat liggen :-\
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

EdM0

• Gast
Reactie #4693 Gepost op: 25 april 2011, 23:40:21
Wat een dwazen, zelfs bij een normale ambulance zou dit gedrag uit den boze moeten zijn, laat staan bij een MICU  :-X

Danny722

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #4694 Gepost op: 25 april 2011, 23:43:20
Trefwoorden:

-Pathetisch
-Belachelijk
-Waarominhemelsnaamvijfjongensdieéénautootjefilmen?

In- en intriest. Een mooie avond sluit ik zo slecht af. Met dank! ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding

Royofzo

• Senior gebruiker
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #4695 Gepost op: 25 april 2011, 23:47:42
Ik ben het zeker met jullie allemaal eens, ik denk ook niet dat het personeel van de MICU hier nou zo blij mee is.. maar dit gaat wel erg off-topic :P Misschien is het beter om de knop 'Meldt dit bericht aan een Moderator' gewoon te gebruiken. Gezien de vele ophef zal het filmpje dan wel verwijderd worden!  ;)

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #4696 Gepost op: 25 april 2011, 23:53:13
Laten we weer on topic gaan. Het lijkt me duidelijk wat de meningen zijn. Wij gaan dit filmpje even evalueren in het mod board. Tot die tijd blijft hij hier even staan.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Martijn18

• Gast
Reactie #4697 Gepost op: 26 april 2011, 00:23:44
Jullie moeten eens ophouden met dat continu zeiken op leuke filmpjes!

Het is ook zo dat de filmers niet deze herrie gemaakt hebben maar mensen die in de buurt waren die soms niet helemaal sporen.

Ik denk dat ik hier binnenkort mijn account ga opheffen als dat gezeik op dit forum zo blijft. Ik vind het diep en dieptriest hier de regeltjes voor de video's en hoe een heleboel reacties hier luiden van mensen.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #4698 Gepost op: 26 april 2011, 00:29:56
Jullie moeten eens ophouden met dat continu zeiken op leuke filmpjes!

Het is ook zo dat de filmers niet deze herrie gemaakt hebben maar mensen die in de buurt waren die soms niet helemaal sporen.

Ik denk dat ik hier binnenkort mijn account ga opheffen als dat gezeik op dit forum zo blijft. Ik vind het diep en dieptriest hier de regeltjes voor de video's en hoe een heleboel reacties hier luiden van mensen.

Dan had je geen lid moet worden van een discussieforum over de hulpverlening. Op een discussieforum kan je allerhande reacties verwachten. En deze reacties lopen uit een als ze maar aan bepaalde regels zijn gebonden.

Succes verder.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #4699 Gepost op: 26 april 2011, 00:30:35
Tja, jij bent een medelid van brielle nieuws. Dus het is begrijpelijk dat je voor je maat opkomt. Stond je er zelf toevallig ook bij te filmen? Het geschreeuw komt wel degelijk van de mensen(kinderen) die om jullie heen stonden. Of het nou vrienden/kennissen van jullie zijn of niet, het getoonde gedrag is gewoon diep triest. Er is niemand die je verplicht om deel te nemen aan dit forum. Als het je niet bevalt dat er professionals zijn die kritiek leveren op bepaalde zaken, dan staat het je vrij om je heil elders te zoeken. Ik heb al eerder aangegeven om back on topic te gaan dus bij deze gaan we weer back on topic. Verder contact kan via PM.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.