Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2771668 keer)

0 gebruikers (en 36 gasten bekijken dit topic.

Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #4720 Gepost op: 27 april 2011, 22:44:56
Wout, ik reageer op het in algemene zin kwa verwijderen, ik had niet een filmpje geplaatst.

Lijkt me toch vrij duidelijk: er zijn regels, voldoet een filmpje niet aan de regels dan wordt hij zonder opgaaf van redenen verwijderd. Is je filmpje verwijderd, krab jezelf dan even achter de oren en bedenk waarom hij niet aan de regels voldeed. En plaats vervolgens niet meer filmpjes die tegen de regels zijn.

Stukje eigen verantwoordelijkheid: jij bent de plaatser van het filmpje, dan is het jouw verantwoordelijkheid dat je een bijzonder filmpje plaatst dat aan de regels voldoet. De schuld afschuiven op de moderators is niet eerlijk: zij volgen de regels zoals hierboven beschreven, jij blijkbaar niet.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #4721 Gepost op: 27 april 2011, 22:48:42
Deze discussie hoort hier verder niet thuis. Back on topic. Verdere berichten worden verwijderd. En niet klagen als je er geen pm over krijgt.  >:D
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #4722 Gepost op: 28 april 2011, 14:41:13
En om zelf het goede voorbeeld te geven:

Brandweer en politie met spoed onderweg naar duinbrand Castricum
user: 112NHN
bijzonderheden: diverse voertuigen in 1 filmpje onderweg naar de duinbrand inclusief enkele minder vaak gefilmde voertuigen.
Kan iemand mij vertellen wat de brandweerauto op 00:20 seconden op het dak heeft liggen?
Vuurzwepen


Dion Manschot

  • Hulpverlening Noord-Holland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
  • Don't Stop Believing
    • 112NHN


alex97

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #4725 Gepost op: 1 mei 2011, 06:19:07
Apart voertuig dat achter de Diplomatic Protection Group rijdt.
User: code3paris

Deze Ford F350 "Tactical Unit" of "Tactical Truck" gebruikt de "Counter Assualt Division", de zwaar bewapende tak dus, van de US Secret Service ook en zijn te vinden bij het Witte Huis en in de presidentiële stoet (Motorcade) e.d.
Het is feitelijk een materiaalwagen met heel veel interessante speciale uitrustingen.

Het kan zijn dat ze in Londen zo'n wagen hebben overgenomen of hebben laten nabouwen voor hetzelfde doel  8)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4726 Gepost op: 1 mei 2011, 10:54:53
Van de secret service wist ik dat ze in de zogehete motorcade met zulke wagens reed, maar voor Britse begrippen leek mij dit nieuw.
Wel een mooi voertuig, maar goed de Britten rijden wel vaker in mooie wagens 998765


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4727 Gepost op: 1 mei 2011, 17:35:36
PRIO 1 TS HRN740 Rookmelder Roode Steen Hoorn

Bijzonderheden:
* Eerste uitruk op film
* Rijd met luik open aan de zijkant
* Bijna een botsing met de auto(s)


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4728 Gepost op: 1 mei 2011, 19:53:33
【PRIMEUR】 PRIO 1 Haakarm NHN962 GRIP 4 Duinbrand Schoorl

Bijzonderheden:
* Nog nooit eerder gefilmd
* Voertuig rijd niet vaak met spoed


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #4729 Gepost op: 1 mei 2011, 21:56:54
Via deze link ook een filmpje van een aantal voertuigen die prio 1 rijden naar de duinbrand.

ALARM COMPAGNIE KENNEMERLAND 001.AVI

Nu valt me op dat vanaf 0:33 ongeveer een man met een oranje hesje de vluchtstrook oploopt en gebaren maakt dat automobilisten naar de linker baan moeten gaan.
Ik vraag me af of dit wel verstandig is ivm schrikreactie bestuurders en veiligheid van deze beste man aangezien die bijna op de lijn staat  ;)

Hadden ze niet beter een snelheidsbeperking of baan afsluiting kunnen doen in dit geval?
Met Vriendelijke Groet.....