Als ik het zo zie staat Bas112NHN bij de verhoogde bushalte te wachten. Hij had inderdaad iets naar achter gekund of bij de tramhalte gaan staan maar het is geen locatie waar verder niemand komt.
Ik denk niet dat het er om gaat dat er hier politiek correct gedrag moet worden vertoond zodat het 'gelegaliseerd' is om een video te mogen plaatsen. Het gaat er denk ik meer om dat een filmer - in dit geval Bas - zelf heel goed zou moeten begrijpen dat ondanks dat zo'n er zo'n stoepje ligt, het alsnog een levensgevaarlijke plek is om te gaan staan. Dat zie je wel bij de laatste video, daar komt de ladderwagen met een aardige snelheid de bocht doorzetten. Mocht zo'n chauffeur iets te hard de bocht door rijden dan lig je er misschien wel onder.
Het gaat er niet om dat het voor plaatsing hier goed is, het gaat uiteindelijk om je eigen veiligheid. En ook het uiteinde van zo'n tramhalte stoepje is en blijft het gewoon levensgevaarlijk tussen al het verkeer in.
Het blijft wachten op de eerste slachtoffers / doden onder de filmers hier, hoe erg dat ook klinkt.