0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Hoi Bernt, het lijkt er op dat alleen één spiegel uit patroon staat. de andere drie flitsers gaan wel gelijk.
Beste leden,welke filmpjes mogen er niet:- filmpjes van voertuigen die niet voldoen aan een van de bovenstaande eisen;- filmpjes van lage/slechte kwaliteit; (schokkende camera's, nacht beelden met alleen wat blauwe lampen, filmpjes waarbij het voorrangsvoertuig niet of nauwelijks zichtbaar is etc.)Filmpjes welke niet aan de eisen voldoen worden zonder opgaaf van redenen verwijderd.
Ik meende dat ik dit filmpje al eens gepost had, maar na het terugkijken van mijn posts kwam ik tot de ontdekking dat dit niet het geval was. Filmpje is alweer van 22-07 dit jaar. Deze avond een patrouillewagen en hondenwagen van de politie prio 1 naar onbekende bestemming
Dit is een filmpje op 720P die je gewoon kan vergroten en naar mijn bescheiden mening toch echt wel voldoet. Maar ja... klaarblijkelijk zijn we hier erg pietjeprecies.
Prio 1 AL750 SVD OBL ASSISTENTIE AMBULANCE BOSBOOMSTRAAT 33 OUD-BEIJERLANDDe AL750 van Oud-Beijerland rukt met Prio1 uit voor een assistentie ambulance.
Wat doet die hele schoolklas daar voor de kazerne? Was het oefenavond van de jeugdbrandweer?