Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2769209 keer)

0 gebruikers (en 101 gasten bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #6740 Gepost op: 23 augustus 2012, 19:34:50
Blijkbaar is het gehoor van veel brandweerlieden al aangetast door met geopende ramen met zwaailicht en sirene te rijden  ;)  Ze hebben waarschijnlijk ook niet gehoord dat de achterste kentekenplaat van de autoladder is gevallen...

Of laten mijn blauwe ogen mij nu in de steek..

www.ooglaser.nl
www.hansanders.nl
www.visionclinic.nl.......

Nee geintje, hij zit onder het stoeltje. 998765
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #6741 Gepost op: 23 augustus 2012, 19:40:16
Gevonden, het is overigens niet de gele "plaat" net onder het stoeltje, want dat is een sticker... Hij zit namelijk verstopt aan de linkerzijde net boven de de bumper waaraan de kentekenplaat normaal gesproken bevestigd is en onder het linkerachterlicht...


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #6742 Gepost op: 23 augustus 2012, 23:11:15
23-08-2012 Meerdere eenheden politie en brandweer met spoed voor ongeval

Hoop voertuigen achter elkaar voor een ongevalletje letsel op de a28,

Hier het item: http://www.delwelfotografie.nl/index/?p=1924
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #6743 Gepost op: 23 augustus 2012, 23:34:36
A1 AMBU 12-133 TS743 AL752 Nieuwe Spaarnwouderstraat Haarlem HV AMBU

Ambulance 12-133 en de TS743, AL752 Naar een HV ambu voor het afhijssen van een patiënt in Haarlem
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


sylvester1986

  • Gast
Reactie #6744 Gepost op: 23 augustus 2012, 23:37:43
Leuke flitspatroon heeft de laatste politiewagen.


army-medic

  • Gast
Reactie #6745 Gepost op: 24 augustus 2012, 15:46:32
20120819 A1 Ambulance 07104 naar Slangenburg BNV

De nieuwere ambulance van Gelderland Midden 07104 met spoed

het is ongelooflijk en belachelijk hoeveel RAMPTOERISTEN er altijd zijn, denk eens aan het slachtoffer of de familie, en waarom worden de omstanders en slachtoffer gemaskeerd, en de hulpverleners niet. ik denk dat hulpverleners er echt niet op zitten te wachten om steeds maar weer met hulp kop op internet te komen.
ik vind dat, in het kader van agressie tegen hulpverleners, de hulpverleners onhekenbaar gemaakt moeten worden op foto's.
dank je wel.


TAS-716

  • Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
Reactie #6746 Gepost op: 24 augustus 2012, 16:34:24
het is ongelooflijk en belachelijk hoeveel RAMPTOERISTEN er altijd zijn, denk eens aan het slachtoffer of de familie, en waarom worden de omstanders en slachtoffer gemaskeerd, en de hulpverleners niet. ik denk dat hulpverleners er echt niet op zitten te wachten om steeds maar weer met hulp kop op internet te komen.
ik vind dat, in het kader van agressie tegen hulpverleners, de hulpverleners onhekenbaar gemaakt moeten worden op foto's.
dank je wel.
De meeste mensen die je in die video ziet zijn volgensmij gewoon buurtbewoners hoor, dus die opmerking met ''hoeveel RAMPTOERISTEN'' slaat nergens op.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #6747 Gepost op: 24 augustus 2012, 18:53:13
De meeste mensen die je in die video ziet zijn volgensmij gewoon buurtbewoners hoor, dus die opmerking met ''hoeveel RAMPTOERISTEN'' slaat nergens op.
in die zin vind ik ramptoeristen terecht. Echter kun je het verschil maken tussen een fotograaf voor een nieuwssite die zich normaal gedraagt. En de fotograaf die achter de politie auto aan fiets/rijd om een foto te maken en dus voor hinder zorgt.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #6748 Gepost op: 24 augustus 2012, 21:43:01
in die zin vind ik ramptoeristen terecht. Echter kun je het verschil maken tussen een fotograaf voor een nieuwssite die zich normaal gedraagt. En de fotograaf die achter de politie auto aan fiets/rijd om een foto te maken en dus voor hinder zorgt.
Vergeet in het dikgedrukte niet de foto/videograaf die het liefst zijn camera op de brancard legt (0.08) niet.....  :-X


lifeliner4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 206
Reactie #6749 Gepost op: 25 augustus 2012, 12:00:58
Sowieso is het filmen van het slachtoffer sowieso al een nee.

Enfin, eergister de eerste uitruk van deze zware vrouw. Ex-melkwagen en ideaal voor de duinbranden!
(Primeur) Tankwagen 10-4261 met spoed naar Bergen aan Zee