het is ongelooflijk en belachelijk hoeveel RAMPTOERISTEN er altijd zijn, denk eens aan het slachtoffer of de familie, en waarom worden de omstanders en slachtoffer gemaskeerd, en de hulpverleners niet. ik denk dat hulpverleners er echt niet op zitten te wachten om steeds maar weer met hulp kop op internet te komen.
ik vind dat, in het kader van agressie tegen hulpverleners, de hulpverleners onhekenbaar gemaakt moeten worden op foto's.
dank je wel.
Het ergste is nog eigenlijk dat JIJ dit topic bezoekt om de filmpjes te bekijken. RAMPTOERISME vanachter de computer. Ik weet niet of je dat door hebt. Hoe noemen ze dat ook alweer? De pot verwijt de ketel......
De link met agressie tegen hulpverleners door filmpjes snap ik even niet. Ik heb niet de indruk dat de agressie toeneemt door filmpjes en foto's op het internet. En daarbij, als je kiest om bij een hulpverleningsdienst te gaan werken, dan weet je dat er af en toe foto's en film van je gemaakt worden.
Dat is altijd al zo geweest, zolang er nieuwsmedia bestaan. Vroeger de krant en tv, nu ook het internet erbij. Vroeger werden die mensen hun gezicht ook niet geblurd, met uitzondering van de slachtoffers.
Daar ben ik het wel mee eens, slachtoffers vragen er niet om en dien je dan ook met respect te behandelen als je iets publiceert.
Wat zit je eigenlijk dwars dat je telkens weer dezelfde teksten typt over ramptoerisme etcetera. Ben ik wel benieuwd naar...........