Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2769260 keer)

0 gebruikers (en 124 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #6790 Gepost op: 5 september 2012, 19:58:18
PRIO 1 Arrestantenbus op A28 bij Zwolle-Zuid - ©StefanVerkerk.nl
Nu hebben we hier een mond vol van filmers die op kruispunten staan te filmen, maar dit vind ik nu ook niet in schoonheid uitblinken. Als er hier mensen staan kan het leiden tot schrikreacties van de automobilisten (je verwacht geen voetgangers langs de snelweg) met alle gevolgen van dien. Van de week nog een persoon die vrolijk langs de snelweg liep die door de WIS en politie werd aangesproken, en vermoedelijk heeft deze persoon ook een lift (al dan niet verplicht) gekregen van deze heren.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #6791 Gepost op: 5 september 2012, 22:38:16

Wat is hier nou zo spannend/leuk/bijzonder o.i.d.? Je ziet bij een heli niet of hij met of zonder spoed vliegt?

Ten eersten zie je dit niet elke dag, en 200 meter verder lag het EMC waar hij naar toe ging vanaf een melding.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #6792 Gepost op: 5 september 2012, 23:55:20
Nu hebben we hier een mond vol van filmers die op kruispunten staan te filmen, maar dit vind ik nu ook niet in schoonheid uitblinken. Als er hier mensen staan kan het leiden tot schrikreacties van de automobilisten (je verwacht geen voetgangers langs de snelweg) met alle gevolgen van dien.
Ik zal de situatie even uitleggen: wij stonden op deze plek naar aanleiding van een ongeval. De rijstroken twee afgesloten rijstroken waren net vrijgegeven toen wij in de verte blauwblauw zagen aankomen. We hebben even gewacht omdat dit iets bijzonders leek. Na de passage zijn we via het talud van de brug over de IJssel weer naar beneden gelopen. Deze locatie gebruiken wij vaker en ondanks de vele KLPD/regiopolitie/WIS die langs komen zijn wij er eigenlijk nog nooit weggestuurd. Prima lijkt mij, zolang we netjes achter de vangrail blijven en geen rare fratsen uithalen. Uiteraard zullen er mensen zijn die daar anders over denken, maar goed... zo'n situatie ter plaatse moet je aanvoelen natuurlijk en dat is op basis van deze video niet echt goed te beoordelen. ;)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #6793 Gepost op: 6 september 2012, 00:01:51
Kijk dat is dan duidelijk, vond het ook al vreemd dat er een prof camera stond (regio zender?). Bij het zien van het filmpje lijkt het namelijk net of jullie daar staan om echt de melding op te vangen voor het mooie plaatje. Ben zelf ook niet heel bekend op die plek dus kan ook niet beoordelen hoe het van de weg af ziet. Maar zeker vanwege het feit dat ik in de afgelopen weken al diverse "wandelaars" langs de snelweg heb zien staan die soms ook nog een soort van aanstalte maken om over de vangrail te stappen vond ik het wel even waard om er wat van te vinden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #6794 Gepost op: 6 september 2012, 00:27:11
Ambulance 10-191 met spoed naar melding in Wervershoof


goede versie ;)

Ambulance 10-191 met spoed naar melding in Wervershoof. Deze ambulance is speciaal, omdat het de enige Otaris is in Nederland met deze sirene.
Bovendien is een A1 rit van Alkmaar naar Werverhoof ook niet alledaags. Ik ken de melding en de tijd die de ambu nodig had, daar word je niet blij van. Op zijn minst niet gunstig voor de statistieken...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6795 Gepost op: 6 september 2012, 02:27:24
PRIO 1 Arrestantenbus op A28 bij Zwolle-Zuid - ©StefanVerkerk.nl[/url]

Uniek, een nieuwe onopvallende Crafter met achterop het ''verzinkbare'' pitje. Uitgeschakeld zakt deze weg in het dak, ingeschakeld komt hij omhoog  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #6796 Gepost op: 6 september 2012, 12:53:02
Uniek, een nieuwe onopvallende Crafter met achterop het ''verzinkbare'' pitje. Uitgeschakeld zakt deze weg in het dak, ingeschakeld komt hij omhoog  ;)

Zijn die eigenlijk van de politie of DJI ??
Met Vriendelijke Groet.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6797 Gepost op: 6 september 2012, 12:56:47
Zijn die eigenlijk van de politie of DJI ??

DJI ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #6798 Gepost op: 6 september 2012, 18:27:22
Uniek, een nieuwe onopvallende Crafter met achterop het ''verzinkbare'' pitje. Uitgeschakeld zakt deze weg in het dak, ingeschakeld komt hij omhoog  ;)
Zoals op deze manier?
http://nos.nl/video/318221-laurent-gbagbo-voor-het-internationale-strafhof.html

Ik heb het filmpje wat op NOS nog eens bekeken, maar het lijkt dat het blauwe pitje op de achterste grijze transporter in het dak schuift, zodra hij is uit gezet.

Wie weet er meer van?
Of zo? ;D
Ik kwam deze laatst tegen op youtube. Ziet er blits uit.

175クラウン完全覆面仕様w すげぃお


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #6799 Gepost op: 6 september 2012, 21:15:45
Uniek, een nieuwe onopvallende Crafter met achterop het ''verzinkbare'' pitje. Uitgeschakeld zakt deze weg in het dak, ingeschakeld komt hij omhoog  ;)

Aantal nieuwe voertuigen van het BOT hebben dat ook al.  ;)