Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2728961 keer)

0 gebruikers (en 52 gasten bekijken dit topic.

Zeeuw123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #7160 Gepost op: 21 maart 2013, 19:16:02
www.youtube.com/watch?v=4AzmqfoTbLQ

Hulpdiensten rukken massaal uit voor een zeer grote brand.

Filmpje staat al vaker op dit forum(misschien in ander topic), heeft dus m.i. geen toegevoegde waarde.


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #7161 Gepost op: 22 maart 2013, 00:15:05
Hulpdiensten komen aan bij een HV metro op Station Spijkenisse Centrum

PRIO 1 AMBU 17-156 LFL 2 TS65-1 HV13-1 TS13-1 OD60-1 METRO SPIJKENISSE CENTRUM SPIJKENISSE HV METRO
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #7162 Gepost op: 22 maart 2013, 03:01:10
Hulpdiensten komen aan bij een HV metro op Station Spijkenisse Centrum

PRIO 1 AMBU 17-156 LFL 2 TS65-1 HV13-1 TS13-1 OD60-1 METRO SPIJKENISSE CENTRUM SPIJKENISSE HV METRO

Wie rijd nou met die oranje lamp achter de OVD-B ?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #7163 Gepost op: 22 maart 2013, 10:41:00
Wie rijd nou met die oranje lamp achter de OVD-B ?
Dat is een voertuig van het vervoers maatschappij RET. Was Personeel van ongevallen dienst van de RET.
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #7164 Gepost op: 22 maart 2013, 15:33:46
Die meneer met zijn Amber aub gelijk de lamp laten inleveren en een prentje geven! Volkomen onzinnig.

Wat ik dan weer jammer vind is dat de COPI zijn blauw uit doet achter de brw. en dan voor die 50m toch weer aanzet, verkeer denkt dat er geen haast meer is en kijkt de andere kant op om te anticiperen op het overige verkeer. Laat die disco toch aan als je er al bijna bent, nu verwar hij het verkeer zelf.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


guest14264

  • Gast
Reactie #7165 Gepost op: 22 maart 2013, 15:38:24
Die meneer met zijn Amber aub gelijk de lamp laten inleveren en een prentje geven! Volkomen onzinnig.

Wat ik dan weer jammer vind is dat de COPI zijn blauw uit doet achter de brw. en dan voor die 50m toch weer aanzet, verkeer denkt dat er geen haast meer is en kijkt de andere kant op om te anticiperen op het overige verkeer. Laat die disco toch aan als je er al bijna bent, nu verwar hij het verkeer zelf.

Komt ook deels door de Brandweer, komen ook met spoed aan en zetten die uit. Had in deze situatie toch gekozen om het inderdaad aan te laten als je er dan toch langs gaat als copi.


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #7166 Gepost op: 22 maart 2013, 16:32:55
Lijkt mij een gevalletje dat de toestemming eraf is gehaald.
Meeste brandweerauto's laten alles erop tot de laatste meter  ;)
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


guest14264

  • Gast
Reactie #7167 Gepost op: 22 maart 2013, 16:42:09
Dat idee heb ik ook, maar rijd die paar meter dan nog even door, gevalletje verwarring bij overig weggebruiker. Vind ik hier nog wel te verantwoorden ;)


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #7168 Gepost op: 22 maart 2013, 16:46:38
Mocht je een aanrijding krijgen terwijl de toestemming eraf is gehaald ( ben je dus niet meer met spoed tp nodig)  heb je wel een probleem! En waarvoor? Ik doe het zelf nooit!
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


guest14264

  • Gast
Reactie #7169 Gepost op: 22 maart 2013, 16:48:46
Mocht je een aanrijding krijgen terwijl de toestemming eraf is gehaald ( ben je dus niet meer met spoed tp nodig)  heb je wel een probleem! En waarvoor? Ik doe het zelf nooit!

Er is toch ook een regel dat je niet voor verwarring mag zorgen, dus niet vlak voor of op een kruissing je spoed eraf halen?