En hier weer het bewijs dat een chauffeur een afwijkende stuurbeweging maakt naar de spotter toe. En uiteraard speculaas of dit gebeurde om de kijker te vermaken of omdat de chauffeur de (regelmatige) aanwezigheid van de spotters (terecht) helemaal zat is en de spotter even wilde laten schrikken.
Ik mag toch hopen dat beide niet het geval is. Je laat niet iemand schrikken uit frustratie met een motorvoertuig. Het is gevaarlijk en roept daarnaast behoorlijke angstige reacties op. Als je dit soort acties bewust uitvoert om iemand te laten schrikken dat gaat er echt iets mis in je hoofd. Alle respect voor hulpverleners, en ik snap dat je er soms een beetje hopeloos van wordt van al die video's, maar als je dat afreageert door dit soort acties bewust uit te voeren dan deug je niet, als mens niet, en als rijbewijshouder niet.
't wordt tijd dat we een keer gaan begrijpen dat iedereen een andere hobby heeft. 't is ook niet mijn hobby, ik vindt het leuk de video's zo nu en dan te bekijken, maar ook ik ga niet graag in de regen wachten op een videotje. Maar laten we elkaar toch alsjeblieft respecteren. Wat je zaait zul je oogsten, aggressie zaaien is aggressie oogsten.
Ik hoop dus echt dat deze actie per ongeluk was, en dat de chauffeur hier zelf ook even van schok.