Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2791050 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Vider

• NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
Reactie #8380 Gepost op: 24 juni 2014, 17:06:10
Citaat van: 112NoordWestNL link=msg=1279562 date=1403621384
Ja als hobby. je kan ook zitten hoor net zolang tot je wat hoort of dat de pieper gaat. Ieder ze`n eigen ding toch?

Daar is niets mis mee.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #8381 Gepost op: 24 juni 2014, 17:30:16
Ik had wel wel steeds een andere positie gekozen. Dan blijft het nog een beetje interessant om te bekijken.

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #8382 Gepost op: 24 juni 2014, 18:12:17
Persoonlijk zou ik zeggen van als je alle wagens een keer gezien hebt met een prio 1 / A1 melding dan heb je het wel gezien.
Dan wil je weer wat anders zien... maar zo zijn er meerdere begonnen... nu alleen de vertrekkende hulpdiensten en later staan ze achter de camera als camjo...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #8383 Gepost op: 24 juni 2014, 18:27:42
Dat ligt eraan waarom je de video bekijkt. Over het algemeen gaat het niet over de lampjes en de sirenes, maar over de manier waarop het voertuig zich door het verkeer heen wringt. Dat is het interessante aan deze video's. Ik vind het ook bijzonder dat dit topic ineens in dit board (OGS Signalen) staat. Daar gaat het namelijk helemaal niet om. De regels in de eerste post melden ook dat demonstratieritjes etc. niet geplaatst mogen worden. Laten we eerlijk zijn; Als 't om die stomme lampjes en 2toontjes gaat, dan mogen 'showtjes' en demonstraties toch ook gewoon?

Inderdaad. Het gaat helemaal niet om de lampjes en geluidjes in dit topic.  ;)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

112 rotterdam-oost

• Forum gebruiker
Reactie #8384 Gepost op: 24 juni 2014, 18:30:42
Citaat van: 7131 link=msg=1279558 date=1403620528

Een vraag uit pure nieuwsgierigheid: sta je daar dan 3 uur lang langs de kant van de weg te wachten op "de dingen" die komen gaan ?

Was dat na 419 eerdere pagina's nog niet duidelijk?  :P

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #8385 Gepost op: 24 juni 2014, 19:04:09
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1279592 date=1403627262
Dat ligt eraan waarom je de video bekijkt. Over het algemeen gaat het niet over de lampjes en de sirenes, maar over de manier waarop het voertuig zich door het verkeer heen wringt. Dat is het interessante aan deze video's. Ik vind het ook bijzonder dat dit topic ineens in dit board (OGS Signalen) staat. Daar gaat het namelijk helemaal niet om. De regels in de eerste post melden ook dat demonstratieritjes etc. niet geplaatst mogen worden. Laten we eerlijk zijn; Als 't om die stomme lampjes en 2toontjes gaat, dan mogen 'showtjes' en demonstraties toch ook gewoon?

Inderdaad. Het gaat helemaal niet om de lampjes en geluidjes in dit topic.  ;)

Wanneer ik naar het filmpje van de MICU kijk dan denk ik bij mij zelf het gaat erom hoe het voertuig door het verkeer heen komt...
Nou als je het voertuig dan de poort uit ziet rijden en een klein stukje door een straat ziet denderen dan denk ik... gaat het filmpje dan daarom?

Als ik trouwens even wel een kleine opmerking mag maken over de OGS van de MICU...
Vind ik het wel mooi eruit zien dat de MICU geen balk voor op het dak heeft liggen waar maar een strip aan de voorkant.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

Spartan

• Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
Reactie #8386 Gepost op: 24 juni 2014, 19:45:28
Citaat van: 112 rotterdam-oost link=msg=1279596 date=1403627442
Was dat na 419 eerdere pagina's nog niet duidelijk?  :P

Nee. De meeste en leukste filmpjes zijn niet gemaakt voor een post/ziekenhuis, maar langs de weg op weg naar de melding. (dit houdt het gelukkig leuk en fris, anders krijgen we alle 10 de filmpjes, die 20 cm van elkaar zijn gemaakt)

rickje123

• Forum gebruiker
    • Youtube
Reactie #8387 Gepost op: 24 juni 2014, 20:13:14
www.youtube.com/watch?v=6epaq8W_y-A

Prio 1: TS 6733 Brandweer Tilburg + Politie Noodhulp met spoed naar een autobrand op de Koningshoeven in Tilburg.

Hulpdiensten Zuid-Holland

• Forum gebruiker

112NoordWestNL

• Forum gebruiker
Reactie #8389 Gepost op: 26 juni 2014, 14:58:12
https://www.youtube.com/watch?v=PqPF3-MASqQ
PRIO 1 8031 8034 8052 & Politie Woningbrand Fluitekruidweg Zaandam.
Die versneller van de hoogwerker die moeten ze overal op zetten  :)