0 gebruikers (en 24 gasten bekijken dit topic.
Geen mogelijkheid om over de kleine midden'berm' heen te rijden en een 10 tal meters op de tegengestelde baan te rijden? Rustig over de randen rijden zou toch moeten kunnen?
Achteraf gezien had de leerling gewoon stukje tegen het verkeer in kunnen rijden. Had je heel dit probleempje niet gehad. Ik zie trouwens geen busbaan, althans, niet vanuit de luie stoel.
De (dubbele) busbaan ligt volgens mij buiten net buiten beeld aan de linker zijde. Is volgens mij de kruising bij het AMC waar al menig filmpje is gemaakt.
@HIT ik denk dat er bewust niet voor de busbaan is gekozen (door de instructeur) omdat het leermoment(en) hier veel hoger ligt dan wanneer je op een lege busbaan rijd. Juist in een trainingssituatie kan ik me voorstellen dat je deze situatie via de drukte oefent omdat je natuurlijk niet bij elke kruising de luxe van een busbaan hebt.
http://www.youtube.com/watch?v=q1gaWSpYAA0Bij het tweede filmpje totaal geen reactie van het verkeer...
Tip n.a.v. dit filmpje: zet het voertuig in deze situatie in het midden tussen de 2 vakken voor links af, zo ben je zeker zichtbaar en anderzijds laat je zelf zien waar je er graag door wilt en krijg je niet zoals nu dat de ene uit de rij uitwijkt naar links en de andere naar rechts.