Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2771808 keer)

0 gebruikers (en 49 gasten bekijken dit topic.

honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #9620 Gepost op: 31 augustus 2015, 23:42:57
Citaat van: Heftrucker link=msg=1369924 date=1441057211
Even een onderscheid maken of je als persoon verzekerd bent of je voertuig.... Als persoon ben je misschien verzekerd, je voertuig zal een ander verhaal zijn.

Zowel letsel- als materiële schade worden in de meeste regio's gewoon gedekt.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #9621 Gepost op: 1 september 2015, 08:51:59
Citaat van: honderd link=msg=1369923 date=1441057040
Zelf kletspraat. ::)

In de meeste (ik dacht alle) veiligheidsregio's ben je als vrijwillige brandweerman verzekerd door de veiligheidsregio vanaf het moment van melding, totdat je weer op oorspronkelijke locatie bent.

Je kunt pas aanspraak maken op deze verzekering door de veiligheidsregio, als jou eigen verzekering niet thuis geeft.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #9622 Gepost op: 1 september 2015, 13:48:44
Elk voertuig is op zich verzekerd. Er is geen verzekerings mogelijkheid om voertuigen anders te verzekeren bij gebruik dan de voertuigverzekering.  

Deze materie werken wij vaak mee en is misvat.
Ja, wij hebben alles verzekerd ook voor de medewerkers die onderweg zijn naar een klus dat is een verplichting. Maar bij een aanrijding met een voertuig is het de verzekeraar van het verzekerde voertuig die de afhandeling doet. Bij enige schade niet materieel is onze verzekering wel aansprakelijk voor de schade geleden door de persoon die wij inhuren.

vb.1 VKR rijdt met eigen auto naar een klus vanuit huis en krijgt een ongeval. Schuld blijkt later bij tegenpartij. De verzekeraar van de VKR zal de schade verhalen op de tegenpartij, ook de geleden schade doordat er een andere VKR moest worden ingezet ( dit moet je wel duidelijk argumenteren ) maar ook de schades van derden zullen door de verzekeraars van derden worden verhaald op de tegenpartij.

vb.2 VKR rijdt met eigen auto naar een klus vanuit huis en krijgt een ongeval. Schuld blijkt later bij de VKR. De verzekeraar van de VKR zal alle schade uitbetalen aan de tegenpartij. De schade die de VKR niet betaald krijgt kan ik sommige gevallen worden betaald door onze verzekeraar. Hieraan is een heel pakket van eisen gesteld waaronder "verwijtbaar gedrag". Ook dit is weer onderverdeeld in mate van ernst. De praktijk wijst uit dat ongeveer 70% van de gevallen door onze verzekeraar worden gecompenseerd ten hele of ten dele. Het overige wordt geklasifeerd als "zeer ernstig verwijtbaar gedrag", zoals bijv. het rijden door rood licht. De schades aan derden worden in eerste instantie door mijn verzekeraar betaald en later verhaald op de VKR als er blijk is van "zeer ernstig verwijtbaar gedrag".
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #9623 Gepost op: 1 september 2015, 16:16:10
Citaat van: honderd link=msg=1369923 date=1441057040
Zelf kletspraat. ::)

In de meeste (ik dacht alle) veiligheidsregio's ben je als vrijwillige brandweerman verzekerd door de veiligheidsregio vanaf het moment van melding, totdat je weer op oorspronkelijke locatie bent.
Ik als persoon ben verzekerd ja vanaf het moment dat de pieper gaat. Mijn auto is zeer zeker niet verzekerd door de regio. Een collega van mij kan dit helaas beamen. Die reed, zijn wiel stuk  door een niet zo handige actie tijdens het opkomen, en hij kon alles zelf betalen. Als de pieper gaat heb je opkomstplicht, maar je dient netjes aan de verkeersregels te houden. En veroorzaak je schade ben je zelf het bokje.


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Reactie #9624 Gepost op: 1 september 2015, 16:49:21
In Hollands Midden wordt schade aan je voertuig bij opkomen naar kazerne meestal gewoon uitbetaald. Eigen ervaring.


Citaat van: honderd link=msg=1369923 date=1441057040
Zelf kletspraat. ::)

In de meeste (ik dacht alle) veiligheidsregio's ben je als vrijwillige brandweerman verzekerd door de veiligheidsregio vanaf het moment van melding, totdat je weer op oorspronkelijke locatie bent.


Surveillanceteam

  • Gast
Reactie #9625 Gepost op: 1 september 2015, 22:42:24
Citaat van: Waterland In Beeld link=msg=1370075 date=1441139202
Zou toch wel mooi zijn als die fietser een bon had gehad van de politieauto die daar staat. (wegens hinderen hulpdiensten)

https://www.youtube.com/watch?v=Zdmr9A9CKpE


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #9626 Gepost op: 3 september 2015, 18:54:02
AT over de A28 langs Wezep richting het noorden:

https://www.youtube.com/watch?v=be7kYXh0BAQ

Even daarvoor ook al diverse andere voertuigen gespot (door andere mensen), o.a. BMW X5, Mercedes en deze Audi dus.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #9627 Gepost op: 4 september 2015, 20:07:12
Hulpdiensten komen aan bij een hulpverlening personen te water in Rotterdam

https://www.youtube.com/watch?v=s0irKQY8OSc&feature=youtu.be
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Surveillanceteam

  • Gast
Reactie #9628 Gepost op: 6 september 2015, 21:46:32
https://www.facebook.com/sven.bosmans.3/videos/10205973654794838/


Gevonden op Facebook. Een video van Sven Bosmans


112 rotterdam-oost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
Reactie #9629 Gepost op: 6 september 2015, 22:26:45
Een van de beste chauffeurs van Rotterdam  :)